به گزارش اخبار چاپ به نقل از ام بى اى نیوز محمد مهر پرور، عضو انجمن تحقیقات بازار ایران با اشاره به افتتاح قریب الوقوع دو مجتمع فروشگاهى در شمال و شرق تهران كه توسط تعدادى برند خاص در دست اقدام است:اظهار داشت ركود اقتصادى حاكم باعث می شود برندها براى سودآورى به فروشگاه دارى و حضور در شبكه توزیع روى بیاورند.
وى تصریح كرد: در این طرح كه شكل جدید تر برند شاپینگ است یك كلونى از برندهاى مختلف با گروه محصولات مشابه در غالب فروشگاه هاى زنجیره اى به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.
مهرپرور خاطر نشان كرد: اینكه سرمایهگذار بتواند این ایده را به درستى هدایت كند اهمیت بالایى دارد ونحوه شراكت سرمایهگذار، برندها و مدیریت آن تعیینكننده است.
برندهاى شناخته شده پوشاك و دیگر محصولات براى ایجاد جذابیت بیشتر ایجاد مجتمع هاى فروشگاهى را به اجرا گذاشته اند.