صفارهرندی خطاب به احمدی نژاد:
دیگر در وزارت ارشاد حاضر نمی شوم


محمد حسین صفار هرندی، در نامه ای که خطابش به محمود احمدی نژاد است به روند خداحافظی اش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخته است.او در این نامه کوتاه مدعی شده رئیس جمهور پیامی شفاهی به او مبنی بر برکناری اش داده اما با توجه به از نصاب افتادن دولت این حکم را پس گرفته است.صفارهرندی اما با این وجود گفته حکم اول را اجرا می کند و از فردا در محل کار خود حاضر نخواهد شد.


 

به گزارش اخبار چاپ متن این نامه بدین شرح است :

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رئیس‌جمهور

با سلام

در پی ابلاغ شفاهی حكم جنابعالی مبنی بر بركناری اینجانب و معرفی سرپرست وزارت‌خانه كه خبر آن روی شبكه ویژه خبری دولت و دیگر سایت‌های اطلاع‌رسانی منعكس شد، خرسند شدم كه شانه‌های ضعیفم از زیر بار مسئولیت سنگین این امانت بزرگ رها شده است، اما گویا محظور از نصاب افتادن دولت، موجب توقف این حكم گردید .

اكنون با تأسف از قضایای اخیر كه موجب وهن دولت محترم شد، بی‌اعتنا به اخبار حاشیه‌ای، ابلاغ نخست را جدی گرفته و خود را فارغ از مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌دانم و از فردا در وزارت‌خانه حضور نخواهم یافت .

با این همه در برابر این تقدیر كه در هشت روز باقیمانده از عمر دولت نهم، از نام و آبروی این بنده كوچك خدا و سرباز ولایت امر،‌ به قدر یك "عدد " بهره گرفته شود،‌ تسلیم و راضی‌ام .

محمد حسین صفار هرندی

شامگاه یكشنبه سوم شعبان مطابق چهارم مرداد 1388

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۴ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهارم مردادکلیدها : صفارهرندی استعفا احمدی نزاد


رضا

حالا چه تاکیدی روی سوم شعبان بوده ؟؟؟@





نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: