محمد عربستانی عضو هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران قم:
فاز نخست شهرک صنعتی چاپ و نشر کلید خواهد خورد


فاز نخست شهرک صنعتی چاپ و نشر استان قم اواخر پاییز سال جاری کلید خواهد خورد.

محمد عربستانی عضو هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران قم در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: در اواخر آذر‌ماه و اوایل دی‌ماه سال جاری، فاز نخست شهرک صنعتی چاپ و نشر استان قم کلید خواهد خورد. در همین راستا تمامی چاپخانه‌داران، کانون‌های تبلیغاتی، صحافی‌ها، لیتوگرافی‌ها و... می‌توانند جهت دریافت واحدهای صنعتی مربوطه و نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات و تجهیزات خود،ثبت نام و اقدامات مقتضی را انجام دهند.
وی خاطر‌نشان کرد: شرکت ملی استاندارد ایران به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی ،ضوابط و مقرراتی را در نظر گرفته است و چاپخانه‌داران باید این ضوابط را اهراز نمایند .
عضو هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران قم افزود: ضوابط و مقرراتی که در نظر گرفته شده 30 حوزه مختلف تعریف شده است که بخشی از این شاخص‌ها و استانداردهای عبارتند از: شامل: همگام و همراه بودن با ماشین‌آلات روز دنیا، داشتن حداقل امکانات استاندارد ،هم میزان بودن با سقف سرمایه مورد نظر، امکانات ایمنی و آتش‌نشانی، سیستم اطناء حریق، سیستم ایمنی هشدار ،دوربین مدار بسته، پروانه ساخت و... می‌باشد.
محمد عربستانی پیرامون دلایل تاخیر در برگزاری نمایشگاه چاپ استان قم نیز تصریح کرد: پیشتر مقرر گردیده بود تا نمایشگاه چاپ استان قم برای نخستین بار همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صنعت چاپ در استان قم برگزار گردد. این اقدام ضمن رعایت اصول استانداردهای نمایشگاهی،صرفه‌جویی و تجمیع سرمایه‌ها را نیز در پی داشت. لیکن متاسفانه و به دلیل تراکم کاری بالا و عدم همکاری مسئولین زمان برگزاری آن به سال آینده موکول شد.
وی در پایان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی جدید نخستین نمایشگاه چاپ استان قم در اوایل سال آینده در مکانی بزرگ و مناسب که پاسخگوی نیاز چاپخانه‌داران و کانون‌های تبلیغاتی استان و استان‌ها دیگر باشد برگزار خواهد شد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۵ آذر


masoud

عالی بود.
محمد مطلق

خیلی ردیف بود. خداوند به شما توفیق دهد
gol

آخه این چه شهرک چاپی شد<که هنوز بلاتکلیفه.عزیزمن تو رو خدا به فکر جوانهایی که میخوان صاحب چاپخونه بشن باشید.میدونی چندساله که قول افتتاح شهرک چاپ رو دادی؟یه فکر اساسی کن
نادر

نظر من اینه که با این مدیریت ضعیف این شهرک راه افتادنی نیست.





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: