مدیر كل صدا و سیمای مركز قم:
بازدید از مراحل احداث شهرك صنعتی و بین المللی چاپ و نشر


شركت شهركهای صنعتی استان قم، محمدی نیا به همراه قائم مقام و مدیران صدا و سیمای مركز قم از شهرك صنعتی و بین المللی چاپ و نشر بازدید و در جریان اخرین اقدامات شركت شهركهای صنعتی در خصوص احداث این شهرك قرار گرفتند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی شركت شهركهای صنعتی استان قم، در این بازدید كه مدیر عامل و مدیران شركت شهركهای صنعتی قم وی را همراهی می كردند با ارائه گزارش کاملی از احداث این شهرك در استان قم گفت: تمركز واحدهای مرتبط با صنعت چاپ در این مكان می طلبد تا نسبت به تأسیس اولیه در استان قم نیز تدابیر لازم اتخاذ گردد.

مدیر كل صدا و سیمای مركز قم تجمع چندین شهرك صنعتی در استان قم و توسعه آنها را سبب پویایی و اشتغال استان قم برشمرد و با اشاره به اهمیت شهرك چاپ و نشر خاطر نشان كرد: استان قم با توجه به ضریب جمعیتی خود مقام نخست كشوری در عرصه چاپ و نشر را به خود اختصاص داده است و استان باید از این فرصت كمال استفاده را ببرد.

وی ادامه داد: شهرك چاپ و نشر این امكان را می دهد تا محصولات نشر و فرهنگی قم قابل رقابت در عرصه بین المللی باشد.
محمدی نیا تأكید كرد: خوشبختانه نگاه شركت شهركهای صنعتی استان قم در خصوص شهرك چاپ و نشر نگاه بلندی است و ما باید به این شهرك ببالیم و افتخار كنیم.

وی بیان داشت: در این شهرك می بایست در كنار چاپ كتب با تیراژ بالا و مناسب تالار مطالعه بزرگ به صورت متمركز احداث گرددتا ضمن خدمات رسانی به علاقه مند ان ارتباط قوی با كتاب خانه های بزرگ جهان اسلام را فراهم نماید.

مدیر كل صدا و سیمای مركز قم در ادامه یاد آور شد شهرك چاپ و نشر با جایگاه و ویژگیهای فقهی قم سازگاری كامل دارد و جا دارد تا سایر مسوولان در حمایت از احداث این شهرك تلاش نمایند.

در ابتدای این بازدید مهندس جعفر فرشچی مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان قم گزارش كاملی از روند احداث این شهرك را ارائه و تصریح كرد: از ویژگیهای منحصر به فرد این شهرك نقشه طراحی شده ان است كه با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی زیبایی خاص به آن بخشیده است.

وی در ادامه اجرای عملیات فرهنگی و نمایشگاهی در ایجاد چهارده باب ائمه را از ویژگیهای فرهنگی این شهرك دانست و خاطر نشان ساخت: با راه اندازی شهرك چاپ و نشر تاثیر عمیقی در عرصه فرهنگ استان بوجود آید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۴ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: