عضو کارگروه هدفمند کردن یارانه ها در گفتگو با اخبار چاپ:
امیدواریم دولت به تعهداتش عمل کند


مدیرعامل شرکت سکو ایران معتقد است هرچند با آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها قیمت محصولات افزایش پیدا می کند و این نهایتاً به ضرر برندینگ تمام خواهد شد اما تمام پیش بینی های انجام شده در این راستا است که چنین اتفاقی نیفتد.


احمد پورفلاح نماینده اتاق بازرگانی ایران در کنفرانس برند در گفتگو با اخبار چاپ پیرامون تاثیر قانون هدفمندی یارانه ها بر بازار برند در ایران اظهار داشت: به طور طبیعی زمانی که قیمت محصولات افزایش می یابد به طور حتم کیفیت دچار نوسان شده و زمانی که کیفیت محصولات با مشکل مواجه شود ، برند و برندینگ را نیز تحت شعاع خود قرار می دهد، البته تمام پیش‌بینی‌ها در نظر گرفته شده است تا  چنین اتفاقی نیفتد.
پورفلاح با اشاره به اینکه خود وی عضو کارگروه هدفمند سازی یارانه ها است تصریح کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده خوش‌بینانه است و در این راستا با وزارت صنایع و وزارت بازرگانی ارتباط تعامل مناسبی داشته‌ایم  که تبعات منفی هدفمند‌سازی یارانه‌ها را به حداقل برسانیم و امیدواریم دولت نیز به تعهدات خود عمل نماید.
وی افزود:در حال حاضر نباید بد‌بینانه به موضوع نگاه کرد بلکه باید امیدوار بود دولت به تعهدات خود پایبند بوده، تا از این مرحله سخت ،جراحی اقتصادی با موفقیت عبور کنیم و به ناوگان بزرگ کشور لطمه‌ای وارد نشود .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۴ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: