در منطقه آزاد اروند بر گزار می شود:
اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران


اولین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران به عراق از تاریخ 26 لغایت 29 دی ماه 1389 در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ، علی اردلان مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی نماگران پرشین در این باره گفت: به منظور توسعه صادرات غیرنفتی کشور، ارائه تکنولوژی صنایع مختلف کشور، نمایش توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران، ایجاد روابط دو سویه با تجار کشور عراق و دستیابی به بازار بزرگ این کشور و به منظور تسهیل در امر صادرات و کمک به بازسازی کشور عراق این نمایشگاه از 26 دی ماه بمدت 4 روز در بازار بین المللی کشور چین، جاده آبادان- خرمشهر دایر خواهد شد.
وی افزود: این نمایشگاه با مجوز سازمان منطقه آزاد اروند و با همکاری فرمانداری شهرستان خرمشهر و اداره بازرگانی شهرستان خرمشهر و تجار و رابطین ایرانی اتاق های بازرگانی و توسط شعبه منطقه آزاد اروند این شرکت برگزار می‌گردد.
اردلان اضافه کرد: از آنجا که بازرگانان عراقی خواهان خرید انواع ماشین‌آلات، تولیدات و محصولات ایران بویژه در زمینه مواد و صنایع غذایی - صنایع بسته بندی - صنعت ساختمان – تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و ... هستند، برگزاری این نمایشگاه ، در داخل کشور و با حضور بازرگانان عراقی و تجار مرتبط ایرانی تأثیر فراوانی در توسعه روابط تجاری دو کشور خواهد گذاشت.
اردلان خاطرنشان کرد: فعالیت های اقتصادی منطقه و وجود بازارهای بکر آبادان و خرمشهر و زیرساخت های مناسب جهت توسعه صادرات و مزیت های فراوان منطقه آزاد اروند و بنادر خرمشهر و آبادان و مرز شلمچه و رفت و آمد تجار عراقی در این منطقه موجبات برگزاری این نمایشگاه را فراهم آورد.
وی در پایان یادآور شد: شرکتهایی که در زمینه های مختلف صنایع کشور فعالیت دارند می توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با ستاد اجرایی این نمایشگاه از طریق تلفنهای 10-8284506 (0811) تماس حاصل کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۳ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: