در حاشیه میزگرد تخصصی« برسی چالش‌ها و فرصت‌های صنعت چاپ در ایران» مطرح شد:
تدوین راهبردها و برنامه‌های استراتژیکی


در حاشیه میزگرد تخصصی« برسی چالش‌ها و فرصت‌های صنعت چاپ در ایران» و درج اخبار مربوطه، دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متن زیر را در اختیار پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ قرار داده است

اخبار چاپ:در حاشیه میزگرد تخصصی« برسی چالش‌ها و فرصت‌های صنعت چاپ در ایران» و درج اخبار مربوطه، دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متن زیر را در اختیار پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ قرار داده است، که متن مذکور بدون هیچگونه دخل و تصرفی از سوی این پایگاه ،منعکس می‌گردد.
سایت اخبار چاپ
با سلام
همانطورکه طی نشست تخصصی چالشها و فرصتهای صنعت چاپ در ایران عرض شد، اساسا توسعه مطلوب صنعت چاپ کشور مستلزم نگاه و انجام اقداماتی هدفمند و طراحی و برنامه‌ریزی جامع و نقشه راه برای سرمایه‌گذاری ، بهبود و نوسازی زیرساختهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن می‌باشد .که خوشبختانه این دفتر در سال‌جاری با همکاری جمعی از کارشناسان و مشاورین کارآزموده ضمن اهتمام به تدوین طرح آمایش صنعت چاپ و با الهام و استفاده از سند چشم‌انداز و قانون برنامه چهارم توسعه و ... نسبت به تدوین راهبردها و برنامه‌های استراتژیک خود اقدام نموده است .
لذا علیرغم عدم تسریع چند پیشنهاد این حوزه در برنامه پنجم توسعه نسبت به تلاشی که عزیزان از سابق در این خصوص داشته‌اند واقف و امید واثق دارد. درسایه همدلی و تلاش همه علاقه‌مندان به اعتلا و توسعه‌ی این صنعت و رویکرد و نگاه عالمانه و حمایت‌های بی‌دریغی که از معاونت محترم امور فرهنگی تا کنون شاهد بوده و از اهتمام و جدیت سایر عزیزان در دولت و مجلس برای توسعه مطلوب صنعت چاپ مطلع هستیم  بتوانیم ضمن پیگیری ماموریت‌ها و اهداف ذکر شده طرح یا لایحه‌ای جامع را برای رویارویی با مشکلات موجود و نوسازی و توسعه‌ی مطلوب صنعت چاپ کشور ارائه نماییم.
یوسف افراش
سرپرست دفتر امورچاپ

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۸ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: