تردید شرکت کنندگان نمایشگاه مواد غذایی اردبیل به علت هدفمندی یارانه ها:
هدفمند نمودن یارانه ها عامل خالی ماندن غرفه ها!!!!!


مدیر عامل شرکت مجری برگزاری نمایشگاه مواد غذایی اردبیل معتقد است ترس و تردید بی مورد در آستانه هدفمندی یارانه ها باعث افت نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته شده است.

سعید حمید پور مدیر عامل شرکت هنرمندان اردبیل و مجری برگزاری نمایشگاه مواد غذایی اردبیل ،در گفتگو با اخبار چاپ با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه مواد غذایی اردبیل این زمان را از تاریخ 10 تا 15 آذر ماه جاری عنوان کرد و افزود: 40 شرکت داخلی در این نمایشگاه شرکت می کنند و 100 غرفه در فضایی به مساحت1200 متر مربع برای شرکت کنندگان در نمایشگاه آماده شده است.
حمید پور نمایشگاه سال جاری را نسبت به سال گذشته دارای افت محسوس معرفی کرد و یاد آور شد :به نظر می رسد به دلیل شروع طرح هدفمند سازی یارانه ها برخی از شرکت ها از شرکت در نمایشگاه امسال انصراف دادهو از ترس بلاتکلیفی این طرح از حضور در نمایشگاه ممانعت کردند و همین موضوع عامل اصلی خالی ماندن برخی از غرفه های نمایشگاه شد.
وی با انتقاد از این رویه تاکید کرد: نگرانی هایی از این قبیل بی مورد به نظر می رسد و اگر در برنامه ریزی های دولت این موضوع لحاظ نشود تا مردم را از نگرانی در آورد مشکلات و لطمات بسیاری به بدنه صنایع وارد خواهد آورد.
گفتنی است این نمایشگاه در مکان ضلع جنوبی درایچه شورابیل و در محل نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۷ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: