پوستر بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر:
طراحان گرافیک فراخوانده شدند


اخبارچاپ: ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از طراحان گرافیک دعوت کرد تا آثار خود را برای پوستر این دوره از جشنواره ارسال نمایند.

اخبارچاپ: ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از طراحان گرافیک دعوت کرد تا آثار خود را برای پوستر این دوره از جشنواره ارسال نمایند.
موضوع آثار باید در ارتباط با موسیقی و سالگرد پیروزی انقلاب باشد. و هر شرکت‌کننده مجاز است حداکثر 3 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.
طرح پوسترهای ارسالی می‌بایست به صورت پرینت در قطع 3A به همراه CD حاوی آثار با فرمت Tiff- CMYK و با كیفیت 3۰۰ dpi در ابعاد ۷۰×50سانتی متر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. ضروری است به همراه آثار مشخصات هنرمند شامل نام، نام خانوادگی، سال و محل تولد، تحصیلات، نشانی با ذکر کدپستی و شماره تلفن به آدرس ستاد برگزاری ارسال و مشخصات روی سی دی و پشت آثار نیز پیوست شود.
مهلت ارسال آثار، حداکثر تا پایان وقت اداری 30 آذر سال جاری خواهد بود؛ و اطلاعات بیشتر برای شرکت در فراخوان از طریق پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران www.nay.ir قابل دسترسی است.
ستاد برگزاری به طراح پوستر برگزیده 4 سکه بهار آزادی اهدا خواهد کرد.سایر آثار درخور نیز با کسب اجازه از طراحان طی نمایشگاهی در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به نمایش در می آیند.
شایان ذکر است امتیاز آثار ارسالی، به جز اثر برگزیده، در انحصار هنرمند بوده و این ستاد برگزاری با اتکا به قانون مالکیت مادی و معنوی برای هنرمند، از آثار برجسته ارسالی در برنامه‌های موسیقی و با نام طراح استفاده خواهد کرد.
نشانی دبیرخانه این جشنواره ، تهران - خیابان استاد نجات الهی - تقاطع طالقانی - کوچه شهید زندی - ساختمان شماره 5 - طبقه اول واحد روابط عمومی است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۶ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: