در مراسمی با حضور وزیر کار و امور اجتماعی:
پفیش به عنوان برند ملی و برتر کشور انتخاب شد


پفیش راحتترین شیوه مصرف ماهی به شکل تنقلات است و از خصوصیات بارز این محصول می توان به این نکته اشاره کرد که در هنگام استفاده طعم و مزه ماهی حس نمی شود این محصول برای اولین بار در جهان ثبت و اختراع گردیده و قرار است به کشورهای منطقه نیز صادر شود.

به گزارش اخبار چاپ، در مراسمی با حضور وزیر کار و امور اجتماعی و جمعی از دولتمردان جمهوری اسلامی ایران که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد از دکتر مجید حسینی مدیر عامل و بنیانگذار گروه تولیدی پفیش تجلیل گردید.
محصول پفیش این شرکت بعنوان برند ملی و برتر برگزیده شد و توانست لوح و تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دهد .
پفیش راحتترین روش مصرف ماهی به شکل تنقلات است که بدون آنکه طعم یا مزه ماهی در آن حس شود می تواند به سلامت افراد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان کمک کند .این محصول برای اولین بار در جهان ثبت اخترع گردیده و تحت لیسانس I.F.R.O تولید می گردد و دارنده نشان سیب طلایی غذاهای فرا سودمند است. تولید این محصول با استفاده از دانش فنی دانشگاه واخینگن هلند و موسسه تحقیقات شیلات ایران به ثمر رسیده و سه سال طول کشیده تا این محصول با روش اکستروژن به شکل پفک های معمولی تولید شود تا جانشین مناسبی برای میان وعده های فاقد ارزش غذایی لازم برای سلامت و رشد افراد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان باشد.بنا به گفته مدیر عامل گروه تولیدی پفیش این محصول منحصر بفرد که مورد استقبال کم نظیر در ایران قرار گرفته به کشورهای امارات متحده عربی ،عراق ،مالزی و کویت نیز صادر خواهد شد.
شایان ذکر است مدیر عامل جوان و کار آفرین این شرکت اخیرا بعنوان کار آفرین ملی و برتر کشور توسط شخص ریاست جمهوری مورد تجلیل قرار گرفته است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۶ آذر


اسماعیل

شماره تلفن تماس با شرکت یا کارخانه برام بفرستید ممنون میشم
سیدمحمود عمرانی

باسلام محصولی بسیارخوشمزه وسرشاراز ویتامین باآرزوی موفقیت بیشتر





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: