به همت معاونت فرهنگی :
چهارمین انیمیشن کتاب ساخته شد


امسال چهارمین انیمیشن در حوزه کتابخوانی در معاونت فرهنگی تهیه شده که به طور رایگان از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش می‌شود.
اخبار چاپ :حمید قبادی، مشاور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ستاد خبری هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، صداوسیما را یکی از مهمترین ارکان انتشار فعالیت‌های فرهنگی در کشور دانست و افزود: این رسانه در این دوره، هم در زمان سیاست‌گذاری برای هفته کتاب و هم در طول هفته کتاب تعامل مناسبی را با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد داشته است.
به گفته قبادی امسال چهارمین انیمیشن حوزه کتابخوانی نیز در معاونت فرهنگی تهیه شده که به طور رایگان در شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش می‌شود.
قبادی به حضور نماینده ثابت این نهاد در جلسات هفته کتاب اشاره و خاطرنشان کرد: بدین ترتیب در برنامه‌های تبلیغی و ترویجی نیز همکاری مناسبی را با صداوسیما داشتیم.
او از پخش رایگان تیزرهای تلویزیونی هفته کتاب خبر داد و گفت: این در حالی است که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت هفته کتاب تولید و پخش می کنند.
وی تصریح کرد: البته هنوز ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه کتاب وجود دارد که استفاده لازم از آنها صورت نگرفته است. امیدواریم در پایان این دوره از هفته کتاب شاهد گام‌های بلندتری به نسبت سال‌های گذشته در گسترش فرهنگ کتابخوانی باشیم.
هجدمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از ۲۳ تا ۳۰ آبان به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۵ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: