در هفته آینده مشخص می شود
ضوابط کمیته ناشران بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد؛ هفته آینده در کمیته ناشران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضوابط شرکت در نمایشگاه 24 ام برای ناشران نهایی و ابلاغ می شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب های کاربردی و دانشگاهی، بهمن دری در نشستی که در حاشیه گشایش این نمایشگاه برگزار شد، از نهایی شدن ضوابط شرکت ناشران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در کمیته ناشران خبر داد.

وی تصریح کرد: در این کمیته سعی بر آن بوده که ناشران از بیشترین راحتی ممکن برخوردار باشند و مانند سال های گذشته درگیر کارهای اداری نباشند.

به گفته دری برپایی نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب های دانشگاهی می تواند طرح کوچکی از نمایشگاه بین المللی باشد ، بنابر این می توان بسیاری از طرح ها را به طور آزمایشی در این نمایشگاه اجرا کرد.

وی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را نمایشگاهی منحصر به فرد دانست و گفت: این موضوع از بازدید مقامات و مسوولان نیز به راحتی قابل تشخیص است. این در حالیست که میزان نظرات و انتقادهایی که از سوی 53 سازمان و نهاد درباره این نمایشگاه امسال به معاونت فرهنگی ارسال شده است گواه مخاطبالن زیاد و ابعاد این اتفاق فرهنگی ست.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بیست و سوم را یکی از بهترین دوره های برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب دانست و افزود: درباره مکان و تسهیلات این نمایشگاه مذاکراتی با مسوولان بلند پایه کشوری صورت گرفته که به دلیل آنکه هنوز قطعی نشده است ، بعدا اعلام می شود.

دری در ادامه بر نقش تشکل ها در برگزارر ینمایشگاه های کتاب کشور تاکید و خاطرنشان کرد: علت این امر هم آن ست که تشکل ها در هر صنفی خرد جمعی آن صنف را تشکیل می دهند و بهره برداری از این خرد جمعی صد درصد مفید خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی تا 25 آبان ماه امسال هر روز از ساعت 9 تا 19 در مرکز آفرینش های کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان برپاست.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۴ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: