دوشنبه 24 آبان ماه سال جاری در محل تالار اجتماعات جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد:
سمینار آمیزه‌های پلیمری پیشرفته در صنایع بسته‌بندی


سمینار آمیزه‌های پلیمری پیشرفته در صنایع بسته‌بندی در دوحوزه بهبود ماندگاری محصول و کاهش ضایعات زیست محیطی 24 آبان‌ماه سال‌جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

کاوه ممی‌زاده، دبیر اجرایی سمینار آمیزه‌های پلیمری پیشرفته در صنایع بسته‌بندی در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: در این سمینار یک‌روزه که توسط شرکت فناوری توسعه صنعت بسته‌بندی و شرکت آمادپلیمر حمایت می‌شود اساتید و نخبگان آکادمیک کشور و جمعی از بزرگان و دست‌اندرکاران و اصحاب صنعت بسته‌بندی حضور خواهند یافت .
وی گفت: در سمینار فوق، دکتر باقری استاد دانشگاه شریف پیرامون روند جهانی توسعه پلاستیک، دکتر اکبر شجاعی استاد دانشگاه صنعتی شریف پیرامون نانوکمپازیت‌های پلیمری در مصارف بسته‌بندی، دکتر ناصر محمدی استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیرامون تنظیم عبورپذیری گازها از فیلم‌های پلیمری در بسته‌بندی مواد غذایی و دکتر محمدعلی موسوی استاد دانشگاه تهران پیرامون بسته‌بندی پایدار از منظر علمی و آکادمیک به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
دبیر اجرایی سمینار آمیزه‌های پلیمری پیشرفته در صنایع بسته‌بندی، افزود: در ادامه این سمینار، محمدقاسم فدایی از شرکت بازرگانی پتروشیمی در خصوص وضعیت تولید و مصرف پلاستیک در صنعت بسته‌بندی ایران، مهندس افسانه دری از شرکت پارسا پلیمر شریف پیرامون پلاستیک‌های زیست‌تخریب‌پذیر بر پایه نشاسته، مهندس ناهید هاشمی از شرکت آمادپلیمر در زمینه الزامات بسته‌بندی و مهندس سعید ذکایی از شرکت پارسا پلیمر شریف پیرامون تازه‌های نمایشگاه «K 2010» در حوزه مواد پیشرفته مورد استفاده در صنعت بسته‌بندی، نقطه‌نظرات و اطلاعات خود را با میهمانان در میان خواهند گذاشت.
کاوه ممی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: وجه بارز و مشخصه ویژه این سمینار، حضور چهره‌های دانشگاهی و آکادمیک در کنار صنعت‌گران و مدیران مؤسسات مرتبط است. نیاز بازارهای صنعتی و دانشگاه‌های فنی و تخصصی کشور در گرو این قبیل ارتباطات مرتفع خواهد شد و راه دیگری برای ارتقای سطح کیفی محصولات پلیمری بسته‌بندی وجود ندارد.
وی در پایان تصریح کرد: افتتاحیه سمینار آمیزه‌های پلیمری پیشرفته در صنایع بسته‌بندی از ساعت 8:30 صبح آغاز شده و تا 9:30 ادامه خواهد یافت. لازم به ذکر است که پس از مراسم افتتاحیه این سمینار یک‌روزه به طور رسمی شروع شده و تا ساعت 17 ادامه می‌یابد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۳ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: