منصور آزادی دبیر پنجمین جشنواره طلای سرخ در گفتگو با اخبار چاپ:
یک فیلم و چند مقاله در زمینه بسته بندی ارائه شد


دبیر پنجمین جشنواره طلای سرخ مدعی است در زمینه بسته‌بندی زعفران یک فیلم و چند مقاله دراین جشنواره ارائه شده است.

منصور آزادی در گفتگو با اخبار چاپ درباره دبیر خانه دائمی جشنواره طلای سرخ و ایجاد پست سازمانی برای این دبیرخانه اظهار داشت:در سفر سال 1384 رییس جمهور به قائنات، درپاسخ به تقاضای مردم وی دستور تاسیس دبیرخانه جشنواره را صادر کرد و این دبیر خانه درسفر دوم ریاست‌جمهوری به استان توسط معاون اول وقت ، افتتاح شد.
 در حال حاضر تقاضای اعتبارات لازم برای تاسیس این دبیر خانه و در خواست چارت سازمانی برای افرادی که در آنجا مشغول به کار هستند از دغدغه های ما است که در صورت رسیدگی مسئولین ذی ربط می توان بسیاری از مشکلات را مرتفع نموده و اقداماتی مثبت در جهت تاسیس این دبیرخانه انجام دهیم.
آزادی ادامه داد:بسته بندی زعفران درحال حاضر بیشتر به صورت سنتی انجام می شود وباید به دنبال راهکاری جهت روزآمد و صنعتی کردن این بخش باشیم از آنجا که فرآوری زعفران در خود کارخانه‌های تولیدی و صنایع تبدیلی انجام می‌شود در این جشنواره نیز به صورت مستقل بخش بسته‌بندی زعفران حضور نداشت.
وی در این‌باره ی یک فیلم و تعدادی مقاله پیرامون بحث بسته‌بندی و فرآوری که در جشنواره پنجم عرضه شده بود و توانست جوایزی را نیز به خود اختصاص دهد خبر داد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۳ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: