با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف :
پنجمین جشنواره طلای سرخ به کار خود پایان داد


اخبار چاپ: پنجمین جشنواره طلای سرخ روز گذشته 21 آبان ماه سال جاری در در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قاین به کار خود پایان داد.

 به گزارش اخبار چاپ پنجمین جشنواره طلای سرخ روز گذشته 21 آبان‌ماه سال جاری در در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قاین به کار خود پایان داد.
در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی طلای سرخ، هیئت داوران بخش مقاله در بخش مقالات شفاهی به ترتیب مقالات سیده‌ زهرا بطائی، علیرضا كوچكی، فرحناز محراب‌زاده و در بخش مقالات پوستری محمدحسین بیناباجی، محمدحسین شیخ‌زاده و شركت داده‌پرداز پویایی را حائز مقام‌های نخست تا سوم دانست.
همچنین در این جشنواره رضا قصاب از شهرستان درمیان، محمدحسین بخشی از فردوس، حیدر حیدری از قاین، رضا خسروی از بشرویه، محمدباقر شاد‌ی‌نوده از سرایان به عنوان كشاورزان نمونه استان معرفی و به آنان جوایزی اهدا شد.
هیئت داوران در بخش فیلم ویژه جشنواره با موضوع زعفران جایزه نخست این بخش را به فیلم كوتاه عصای طلایی به كارگردانی حمید بورگانی و نویسندگی فهیمه حسن‌پور، جایزه دوم را به فیلم گل فلق ساخته صابر رنجبر و جایزه سوم را به فیلم كوتاه فراوری زعفران ساخته علی ابریشمی اختصاص دادند.
همچنین هیئت داوران در بخش فیلم با موضوع آزاد محمدصادق دهقانی را برای ساخت فیلم كوتاه مستند "10 " شایسته دریافت جایزه نخست این بخش دانستند و جایزه دوم و سوم را به ترتیب به رضا جمالی برای كارگردانی فیلم خدا می‌بیند و فرخ حنیفه‌نژاد برای كارگردانی فیلم یك بطری آب سرد اهدا كردند و از فرخ حنیفه‌نژاد و مریم فتحی به خاطر ساخت فیلم مشتركشان تقدیر به عمل آمد.
هیئت داوران در بخش فیلمنامه تنها فیلمنامه مرجان ریاحی را شایسته دریافت جایزه دانست.
هیئت داوران در بخش عكس حرفه‌ای نیز از میان یك‌هزار 500 عكس رسیده به دبیرخانه، جواد قنبری، سیدمحمد مظلوم‌زاده و حسین عباسی‌مقدم را حائز مقام‌های اول تا سوم و سعید گلی را شایسته تقدیر دانست.
داوران در بخش عكس غیرحرفه‌ای صابر رنجبر، اعظم كارگرمقدم و علی‌رضا قاضی‌زاده را به ترتیب نفر نخست تا سوم معرفی كردند و انسیه احتشام‌پور و میثم حسن‌پور را شایسته تقدیر خواندند.
همچنین از یونس رونقی به خاطر بازی در فیلم زعفران تقدیر شد.
در بخش جشنواره دانش‌آموزی مهسا مرادی، فاطمه مقنی‌باشی، مینا صادقی و صدیقه صادات‌ترحمی آثار خود را به داوران اهدا كردند

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و دوم آبانکلیدها : پنجمین جشنواره طلای سرخ شهرستان قاين


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: