رشد چشمگیر صادرات نشان می دهد:
آغوش گشاده بازار امارات به روی برند های ایرانی


باتوجه به رشد صادرات کالاهای ایرانی به 2 میلیارد و 800 میلیون دلارمحصولات غذایی ایران از مهمترین کالاهای بازار امارات محسوب می شوند.
به گزارش اخبار چاپ میزان صادرات کالاهای ایرانی به امارات طی سال گذشته با رشد چشمگیری به 2 میلیارد و 800 میلیون دلار رسید که 450 میلیون دلار آن را محصولات غذایی تشکیل داده است.
بر اساس این گزارش، ارزش صادرات پسته ایران به امارات به رکورد 152 میلیون دلار رسیده و همچنین ارزش صادرات زعفران ایرانی به این کشور به 60 میلیون دلار افزایش یافته است.
صادرات کشمش در ایران به امارات نیز در سال 2009 به 23 میلیون دلار رسید. همچنین ایران در صادرات تجهیزات مربوط به بسته بندی صنایع غذایی به امارات نیز نقش مهمی داشته است.
"علی خاکسار" مسئول خارجی یکی از غرفه های نمایشگاه صنایع غذایی ابوظبی و نماینده نمایشگاه بین المللی مشهد نیز با تاکید افزایش ارزش صادرات کالاهای ایرانی به امارات بازار این کشور را نیازمند کالاهای ایرانی عنوان نمود.
این گزارش حاکی است، نمایشگاه صنایع بین المللی غذایی در ابوظبی ماه آینده با حضور 27 شرکت از کشورهای ایران، آرژانتین، چین، فرانسه، هنگ کنگ، تایلند، ترکیه وآمریکا برگزار می شود.
ایران در این نمایشگاه علاوه بر عرضه کالاهایی چون زعفران و خشکبار تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی را نیز عرضه خواهد کرد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و دوم آبانکلیدها : میزان صادرات کالاهای ایرانی امارات برند های ایرانی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: