سومین همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ در نخستین روز آذر ماه
فرهنگسرای شفق میزبان دانش‌آموختگان صنعت چاپ ایران


سومین همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ روز دوشنبه اول آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد. همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ ایران با هدف ارج نهادن به آموزش، یادآوری و تبیین میزان اهمیت و جایگاه آموزش و تقدیر از دانش‌آموختگان و فعالان این عرصه برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار چاپ، سومین همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ روز دوشنبه اول آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد. به همت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سه سال گذشته همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ به ویژه برنامه‌های جشنواره صنعت چاپ افزوده شده است. به گفته مسئولین امر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجریان این طرح، همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ ایران با هدف ارج نهادن به آموزش، یادآوری و تبیین میزان اهمیت و جایگاه آموزش و تقدیر از دانش‌آموختگان و فعالان این عرصه برگزار می‌شود.
پس از برگزاری نخستین دوره همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ ایران، انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ مسئولیت برگزاری این همایش را عهده‌دار شد. در جریان برگزاری دومین دوره این همایش ویژه برنامه‌ی تقدیر و قدردانی از پیشکسوتان آموزش صنعت چاپ ایران نیز در دستور کار قرار گرفت.
در نخستین مراسم تقدیر از پیشکسوتان آموزش صنعت چاپ ـ همزمان با دومین همایش تجلیل از دانش‌آموختگان ـ از مهندس بیژن درویش، تقدیر به عمل آمد. مجری برگزاری این همایش در نظر دارد تا در سومین همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ ایران، از مهندس محمدحسین قاسمی افشار، مؤلف کتاب‌های آموزشی صنعت چاپ در وزارت آموزش و پرورش تقدیر نماید.
گفتنی است این همایش به تاریخ یکم آذر ماه سال جاری، همزمان با میلاد مسعود دهمین پیشوای شیعیان جهان امام علی‌النقی (ع) در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد. طبق اعلام مسئولین انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، ورود به این همایش برای کلیه علاقه‌مندان و بخصوص فعالان امر آموزش آزاد بوده و بدین وسیله از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۰ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: