صبح امروز در سانحه رانندگی:
مهندس بهمن برهان درگذشت


مهندس بهمن برهان مدیر عامل شرکت سدید افزار صبح امروز پنج شنبه 19 آبان ماه به علت حادثه رانندگی در سن 45 سالگی جان خود را از دست داد. وی از فعالان صنعت چاپ و بسته بندی در کشور محسوب می‌شد.
به گزارش اخبار چاپ بهمن برهان مدیر عامل شرکت سدید افزار تبریز و معاونت سابق سازمان صنایع صبح امروز پنج شنبه درحالی که از تهران به سوی تبریز در حرکت بود، دچار سانحه رانندگی شد و درگذشت. در این حادثه همسر ایشان نیز به شدت آسیب دید و در حال حاضر در اغماء بسر می‌برد.
مهندس سیدمحسن گلابی از همکاران مرحوم برهان درباره فعالیت‌های وی در صنعت چاپ و بسته‌بندی به اخبار چاپ گفت: زمینه فعالیت ایشان بسیار گسترده بوده است. برای مثال می‌توان از تحقیق و پژوهش در بسته‌بندی انعطاف‌پذیر نام برد؛ مرحوم برهان از افراد متخصص و مسلط در این حوزه به شمار می‌رفت.
وی افزود: یکی از فعالیت‌های آن مرحوم ارائه طرح‌های صنعتی به شرکت‌های صنعتی بود. شرکت سدید افزار که به همت و ابتکار وی تاسیس شده است، از جمله شرکت‌های رتبه‌بندی شده در این زمینه می باشد.
گلابی با بیان اینکه مرحوم برهان به طور پیوسته با انجمن‌های صنعتی و علمی در تبریز همکاری داشت تاکید کرد: آن مرحوم پس از خروج از سازمان صنایع در شرکت سدید افزار مشغول فعالیت شد و در عین حال از اعضای خانه صنعت استان آذربایجان شرقی نیز محسوب می‌شد.
مرحوم برهان حدود 14 سال در حوزه چاپ و بسته‌بندی فعالیت کرد و طی این مدت در زمینه‌های تولید فیلم و پلاستیک و نیز صنایع چاپی اقدامات و آثار موثری از خود به یادگار گذاشت.وی که کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی صنایع گذرانده بود و بنا داشت تا در کنفرانسی که سال جاری در شهر دوبی برگزار می‌شود مقاله ای با عنوان بررسی بازار چاپ ایران ارائه دهد.

شایان ذکر است پیکر آن مرحوم ساعت 10 صبح فردا جمعه از مقابل منزل ایشان در تبریز تشییع خواهد شد.


منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۰ آبان


تقي قيصري

مهندس بهمن مقدس برهان هم‌كار دانا، توانا، و متينِ ما در هيأتِ مديره‌ي انجمنِ خدمات مهندسي صنعتي (رئيس)، هيأت مديره‌ي انجمنِ صادر كننده‌گانِ خدماتِ مهندسيِ آذربايجانِ شرقي، كانون كارفرماييِ استان، و اتاقِ فكرِ صنايعِ استان بود. باورِ فقدانِ بهمن براي هم‌كاران و دوستانِ او بسيار دشوار و سوگِ او بسيار سنگين است. ما به خانواده‌ي صنعتِ چاپ نيز فقدان او را تسليت مي‌گوييم.
بابایی

سرکار خانم سعیده برهان: مصیبت تلخ و دردناک درگذشت برادر گرانقدرتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت گفته و از درگاه خدای منان برایتان صبر و بردباری خواهانم.
خسروي

از شنيدن اين خبر واقعاً متاسف شدم. برهان از جمله معدود كارشناسان چاپ بود كه بدون ادعا و فخرفروشي سرمايه گذاران در حوزه چاپ بسته بندي را راهنمايي مي كرد. متاسفم كه هيچ گاه نهادهاي صنفي و دولتي چاپ ارزش اين قبيل افراد را نمي فهمند.
یک همکار

باز هنگام جدائی در رسید/ سینه ها لرزان شد و دلها شکست/ خنده ها در لرزش لب ها گریخت/ اشکها بر روی رویاها نشست/ چشم جان من به ناکامی گریست/ برق اشکی در نگاه او دوید/ نسترن ها سر به زیر انداختند/ ماه را ابری به کام خود کشید درگذشت ناگهانی دوست صدیق و دلسوز را به همه همکاران و دوستانش تسلیت عرض می کنم.
یزدان کریمی

ضایعه دردناک درگذشت بهمن عزیز دوست و همکلاسی دوران دبیرستان(امیر خیزی) همه را شوکه کردو هنوز هم فقدان آن یار صمیمی غیر قابل باور است . ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان از درگاه خداوند متعال آرزوی صبر جزیل مینمایم.باز هم یاد تو در خاطر من می وزد همچو نسیم سحری . روحش شاد
محمد تابنده

ضایع دردناک درگذشت مهندس بهمن برهان را که باور آن برای این جانب بسیار سخت است را به جامعه صنعت چاپ و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و بردباری آرزومنیم. شرکت شیراز نایلون
رضا كرباسيان

ضايعه دردناك و جانگداز درگذشت مهندس برهان كه از دوستان و همكلاسي خوب من در دوران دانشكده بود را به دوستان و خانواده آن مرحوم تسليت عرض مي نمايم.





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: