گروه پژوهشی علوم و فناوری رنگ برگزار می‌کند:
کارگاه آموزشی فناوری مرکب‌های چاپ


اخبار چاپ: کارگاه آموزشی فناوری مرکب‌های چاپ در دو روز متوالی ـ 5 و 6 دی ماه سال جاری ـ به همت گروه پژوهشی علوم و فناوری چاپ پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ برگزار می‌نماید.

اخبار چاپ: کارگاه آموزشی فناوری مرکب‌های چاپ در دو روز متوالی ـ 5 و 6 دی ماه سال جاری ـ به همت گروه پژوهشی علوم و فناوری چاپ پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ برگزار خواهد شد. 
 به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: کارگاه آموزشی فن‌آوری چاپ در دو بخش فرآیندهای چاپ مرسوم (لیتوگرافی،لترپرس، فلکسوگرافی، گراور و اسکرین )، فرآیندهای چاپ دیجیتال (جوهرافشان، الکتروفتوگرافی و زیروگرافی) و کاربردهای نوین صنعت چاپ دیجیتال به آموزش پرداخته و کاربردهای نوین صنعت چاپ دیجیتال نیز در بخش دوم این کلاس‌ها قرار داده شده است. 
در پایان این کلاس‌ها مدرک پایان دوره و گواهینامه شرکت در کارگاه به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. کارگاه آموزشی در دو روز متوالی 5 و 6 دی‌ماه سال جاری در پژوهشگاه علوم و فنون به آدرس بزرگراه صیاد شیرازی شمالی، خروجی لویزان، میدان حسین آباد، خیابان وفامنش، پلاک 55 برگزار خواهد شد. 
لازم به ذکر است تمامی افراد، چه چاپخانه‌دار، صحاف، لیتوگراف و... می‌توانند در این کارگاه شرکت نمایند. لازم به ذکر است که دانشجویان از تسهیلات ویژه‌ای مانند تخفیف ثبت‌نام برخوردار خواهند بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۸ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: