رییس ستاد برگزاری هفته کتاب در کشور اعلام کرد
بیست میلیون نفر مخاطب برای برنامه‌های این دوره از هفته کتاب


بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد برگزاری هفته کتاب در کشور تاكید كرد كه برنامه‌های این دوره از هفته كتاب، حداقل بیست میلیون نفر مخاطب خواهند داشت

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد خبری هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دری با اعلام این خبر افزود: همه نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی برنامه‌های خود را برای برگزاری هفته كتاب ارائه كرده‌اند كه به زودی در یك نشست خبری جزییات آن اعلام خواهیم کرد .
دری همچنین از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست مطبوعاتی خبر داد و گفت این نشست دوشنبه هفدهم آبان برگزار می شود و برنامه های گسترده این دوره از هفته کتاب به اطلاع عموم خواهد رسید .
دری تصریح كرد: امسال اعتبارات استان‌ها برای برگزاری هفته كتاب به دوبرابر افزایش یافته و در سراسر كشور برنامه‌های متنوعی برای این هفته برنامه‌ریزی شده اند.
وی با اشاره به حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد از برنامه های هفته کتاب، گفت: بیشترین حمایت ها را در این دوره، و با اختصاص اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان برای برگزاری هفته کتاب، انجام داده که در هیچ دوره ای انجام نشده است.
رییس ستاد برگزاری هفته کتاب همچنین از مشارکت 73 نهاد دولتی و غیر دولتی در برگزاری این دوره از هفته کتاب خبر داد و افزود : این اتفاق در نوع خود تاکنون بی سابقه بوده است.و امیدوارم با توجه به مشارکت گسترده ی نهاد ها و برنامه های متنوع، زمانی شاهد برگزاری جشن کتابخوانی در کشور بجای یک هفته در یک ماه باشیم .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۶ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: