یکشنبه 23 آبان ماه ،همزمان با آغاز هفته کتاب صورت می گیرد:
تقدیر از پدیدآورندگان و خادمان نشر و شایستگان جایزه کتاب سال


یکشنبه 23 آبان ماه، همزمان با آغاز هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران موسسه خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از پدیدآورندگان و خادمان نشر و شایستگان جایزه کتاب سال تقدیرمی کند.

یکشنبه 23 آبان ماه، همزمان با آغاز هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران موسسه خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مراسم تقدیر از پدیدآورندگان و خادمان نشر و شایستگان جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را در کتابخانه ملی و باحضور جمعی از مسولین فرهنگی و اهالی قلم و اصحاب رسانه بعنوان مراسم افتتاحیه این دوره هفته کتاب برگزار می کند .
به گزارش اخبار چاپ و به نقل ستاد خبری هجدهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، وبنا بر اعلام روابط‌عمومی موسسه خانه‌کتاب، ساعت آغاز این مراسم ۶ عصر می باشد .
همچنین از دیگر برنامه های این موسسه می توان به برگزاری مراسم اهدای جوایز هفتمین دوره جشنواره نقد کتاب، که سه‌شنبه ۲۵ آبان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سرای دایمی اهل قلم برگزار می شود اشاره کرد.
برگزاری آیین پایانی این دوره از هفته کتاب نیز توسط این موسسه و با برگزاری مراسم چهارمین جشن ‌کتاب و رسانه ملی و نهمین جشنواره کتاب و رسانه برتر روز یک‌شنبه ۳۰ آبان در کتاب‌خانه ملی ایران خواهد بود.
هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ۲۳ تا ۳۰ آبان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۵ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: