در کلاس‌های آموزشی طرح مالیات بر ارزش افزوده رخ داد:
اداره‌ی دارایی تنها گوینده بود و چاپخانه‌داران فقط شنونده


یکی از مالکان چاپخانه عرفان از نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی طرح مالیات بر ارزش افزوده ،که به صورت کشوری در تارزخ 4 آبانماه سال جاری برگزار شد انتقاد کرد.

یکی از مالکان چاپخانه عرفان از نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی طرح مالیات بر ارزش افزوده ،که به صورت کشوری در تاریخ 4 آبان ماه سال جاری در محل سالن کنفرانس وزارت دارایی و امور اقتصادی برگزار شد؛ انتقاد کرد.
محسن ذوالفقاری در گفتگو با اخبار چاپ پیرامون نحوه و چگونگی برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح مالیات بر ارزش افزوده که در 4 آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار شد، اظهار داشت:کیفیت این کلاس ها چندان رضایت‌بخش نبوده است و بیشتر به صورت یک طرفه ادامه یافت. در واقع این کلاس‌ها بر خلاف انتظار چاپخانه‌داران تنها یکسری از مطالب را ابدون لحاظ کردم شرایط خاص صنعت چاپ ارائه کرد.
ذوالفقاری درباره دیگر مشکلات صنف چاپخانه‌‌‌دار نیز به طرح افزایش مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت :متاسفانه مشتریان در این صنعت مایل به پرداخت این 3 درصد نیستند .و همین اتفاق باعث می شود تا ما به طور کلی بازار را از دست بدهیم.
وی افزود: از دیگر مشکلات صنف چاپخانه‌‌داران می‌توان به رقابت‌های نا‌متناسبی که در این حوزه به وجود آمده است و تا حدودی عطش کاذب ایجاد کرده است نام برد.کمبود نقدینگی نیز یکی دیگر از مسائلی است باید در جهت رفع حاشیه‌های موجود،مورد توجه بسیار مسولین امر قرار گیرد.
گفتنی است چاپخانه عرفان از تجهیزاتی از قبیل دستگاه‌های 4 رنگ،تک رنگ،و در سایزهای 5/4 ورقی، و نیم ورقی استفاده می نماید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۰ آبان


چاپخانه دار

ظاهرا اعضای صنف و از آن بدتر مسولین اتحادیه، مخصوصان آقای تینای تهرانی از قوانین مصوب مجلس و مطالبات چندین ساله این صنف در خصوص معاقیت مالیاتی گروههایی که از وزارت ارشاد مجوز فعالیت اخذ می کنند بی اطلاعند؛ وای بر ما؛ وای بر ما؛ که چه کسی را برای احقاق حقوق صنفی خود وکیل کرده ایم





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: