هیات داوران بخش طراحی و گرافیک سیزدهمین جایزه كتاب سال دفاع مقدس خبر داد:
بهترین طراح و تصویرساز معرفی می شود


اخبارچاپ: هیات داوران بخش طراحی و گرافیک سیزدهمین جایزه كتاب سال دفاع مقدس بهترین آثار را در دو زیرشاخه "طراحی جلد کتاب" و "تصویرسازی" انتخاب و از برگزیدگان تقدیر خواهند کرد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس: هیات داوران بخش طراحی و گرافیک سیزدهمین جایزه كتاب سال دفاع مقدس بهترین آثار را در دو زیرشاخه "طراحی جلد کتاب" و "تصویرسازی" انتخاب و از برگزیدگان تقدیر خواهند کرد.
در بخش طراحی و گرافیک این دوره از جشنواره، «سعید باباوند» به عنوان سرگروههیات داوران، «مجید کاشانی»، «پریسا تشکری» و «امراله فرهادی» از دیگر اعضای هیات داوران سیزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس هستند.
شایان ذکر است در بخش طراحی و گرافیک دوره قبلی این جشنواره، هیأت داوران با تقدیر از تصویرگری کتاب «و این صدای جنگ» اثر علی نامور، طرح جلد کتاب‌های «گوساله‌ سرگردان» اثر مسعود نجابتی و «وطنم ابراهیم» اثر فرزاد ادیبی را مشترکا حائز رتبه ‌دوم اعلام كرده بودند.
مراسم پایانی سیزدهمین جایزه‌ كتاب سال دفاع مقدس 24 آبان‌ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه‌ هنری برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۱ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: