استانداری هرمزگان گام اول را برداشت
حذف کاغذ در ادارات


معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان گفت: با طرح‌های موجود امید است امور اداری استانداری هرمزگان تا دهه فجر امسال کاملا الکترونیکی شود و با سیستم‌های کاغذی خداحافظی کند.
به گزارش اخبار چاپ و به نقل از فارس از بندرعباس، پرویز سالاری شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه فناوری اطلاعات که با حضور اعضای این کارگروه و مسئولان آی‌.تی دستگاه‌های مختلف برگزار شد با اشاره به اهمیت پیوستن کشورها به دهکده جهانی اظهار داشت: به روز بودن در مباحث علمی، فناوری و به ویژه آی‌.تی باید برای دستگاه‌ها و نهادها از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
وی در همین راستا ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که تحقق این امر نیاز به ارائه آموزش‌های ضمن خدمت در قالب برنامه‌های مداوم و مستمر دارد.
معاون استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید در روند الکترونیکی شدن و ارائه خدمات خود به وسیله آی‌.تی به مراجعان به امور مربوطه سرعت دهند، افزود: حرکت به سوی گسترش استفاده از اتوماسیون اداری و آی‌.تی برای نهادها باید از ارجع‌ترین امور و برنامه‌ها به حساب آید.
سالاری در همین راستا ابراز داشت: با زیرساخت‌ها و برنامه‌های ایجاد شده در استانداری هرمزگان به صورت پایلوت از دهه فجر امسال به بعد دیگر کاغذ خریداری نمی‌کنیم و تمام امور درون سازمانی را به وسیله اتوماسیون و آی‌.تی انجام می‌دهیم.
وی در ادامه با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های موجود و در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک دستگاه‌ها باید یک‌هزار و 500 خدمت توسط آی‌تی و سامانه‌های الکترونیکی به مردم و جامعه ارائه دهند، افزود: کاهش سفرهای درون شهری و هزینه مسئله‌ای است که علاوه بر رفاه مردم نقش موثری در سهولت انجام کارها نیز دارد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۶ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ ششم آبانکلیدها : پرویز سالاری استانداری هرمزگان حذف کاغذ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: