هفته گذشته منتشر شد
صد چهره برتر چاپ انگلستان به انتخاب « پرینت ویك»


سایت مشهور Print week که سایتی تخصصی در زمینه صنعت چاپ و صنایع وابسته به آن است در هشتمین رتبه‌بندی سالانه خود با عنوان Power 100 فهرستی از 100 چهره برتر این صنعت را در کشور انگلستان ارائه کرده است که از میان آن‌ها بیست و سه نفر برای اولین‌بار وارد این لیست شده‌اند.

در عین حال برای نخستین بار در تاریخ هشت ساله این رتبه‌بندی، رتبه نخست از آن یک تولیدکننده شده است. دلیل این که امسال دیوید آلن، مدیر منطقه گروه تجاری Paper linx  به عنوان نفر اول شناخته شده است مشخص است: پول.

به گزارش اخبار چاپ، با بحران مالی جهان در سال 2009 و محدودیت‌های فراوان مالی که مرتباً از طریق سازمان‌های بیمه‌ای بر شرکت‌ها تحمیل می‌شود، ممکن است بتوان در خصوص خرید دستگاه‌های جدید تجدیدنظر کرد ولی عدم توانایی در خرید کاغذ می‌تواند به منزله نقطه پایان برای یک شرکت چاپی باشد. بنابراین آقای آلن به عنوان رئیس این گروه انگلیسی با تهیه نزدیک به یک میلیارد پوند کاغذ و تزریق آن به صنعت چاپ انگلیس مسلماً به حق عنوان مقتدرترین فرد در صنعت چاپ امسال را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که این رتبه‌بندی همچنین به کمک رای‌دهندگانی تهیه شده است که نظرات خود را با این سایت در میان گذاشته‌اند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۸ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم تيرکلیدها : Paper linx Print week


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: