كارت پستال‌های خوردنی جایزه می‌برند
طرح تازه کیت کت


شكلات‌های Kit-Kat محصول شركت نستله روش توزیع جدیدی در ژاپن را طراحی كرده‌اند. شركت ژاپنی JWT كه نمایندگی پخش محصولات نستله را در ژاپن بعهده دارد با این طرح جایزه Media Grand Prix را در پنجاه و ششمین جشنواره بین‌المللی تبلیغات كن-لیون به خود اختصاص داد.
به گزارش اخبار چاپ و به نقل از مجله پرینت سولوشن، جریان از این قرار است كه JWT با بهره گیری از ترجمه عبارت Kitto-Katso كه در ژاپنی  به معنای "یقینا برنده می‌شوی" است و همچنین با بهره‌گیری از سنت آرزوی موفقیت كردن برای دانش‌آموزانی كه برای رفتن به مراحل بالاتر تحصیل باید در امتحانات ورودی سختی شركت كنند، این طرح را مطرح كرد كه نستله با همكاری شركت پست ژاپن یك پست كیت كتی راه بیندازد كه بوسیله آن مردم بتوانند شكلات كارت پستالی خوش یمنی را كه فقط در اداره‌های پست در دسترس است،  برای آرزوی موفقیت برای این دانش‌آموزان بفرستند.

این طرح با استقبال گسترده دانش آموزان ژاپنی مواجه شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۸ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم تيرکلیدها : Kit Kat نستله


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: