اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان برگزار می کند
'گردهمایی معرفی نمایشگاه بسته بندی interpack 2011


شرکت نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با هدف معرفی و آشنایی بیشتر افراد با این مجموعه همایشی در زمینه نمایشگاه بین المللی و تخصصی در امر صنعت بسته بندی برگزار می نمایند.

نیلوفر پنکار مدیر بخش نمایشگاه ها و نماینده شرکت نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف در گفتگو با اخبارچاپ اظهار داشت: شرکت نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با هدف معرفی و آشنایی بیشتر افراد با اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان همایشی در زمینه نمایشگاه بین المللی و تخصصی در امر صنعت بسته بندی "interpack 2011" برگزار می نمایند.
نماینده شرکت نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف تصریح کرد: نمایشگاه مذکور به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه تخصصی صنعت بسته بندی در سطح جهانی است؛ و هر سه سال یک بار برپا می گردد. وی افزود: تاریخ برپایی این نمایشگاه از 12 تا 18 may2011 (22 تا 28 اردیبهشت ماه سال 1390) خواهد بود.
نیلوفر پنکار تصریح کرد: بر همین اساس گردهمایی با حضور آقایان هانس ورنر راین هارد معاون مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف، رالف-اُتو فریتز هنزل، عضو هیئت نظارت نمایشگاه interpack، رضا نورائی کارشناس صنعت بسته بندی و مدیرمسئول نشریه صنعت بسته بندی برگزار می گردد این همایش بیانگر موضوعات و ایده های این نمایشگاه و خدمات اتاق بازرگانی می باشد.
وی در زمینه خدمات و محصولات ارائه شده در نمایشگاه "interpack2011" گفت: «ارائه ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی»، «ماشین آلات شستشو و مواد قبل از بسته بندی»، «انواع ماشین پرکن بطری، قوطی، تیوپ، جعبه و ...»، «ماشین آلات لیبل زنی و چاپ اطلاعات مربوط به محصولات قابل بسته بندی»، «ماشین آلات پاستو ریزه و یا استریلیزه محصولات بسته بندی شده»، «انواع درپوش و دربندی برای بسته بندی های متفاوت»، «مواد اولیه و کمکی بسته بندی از قبیل فیلم های پلاستیکی، فویل و مواد اولیه فلزی، کاغذ و مقوا، منسوجات و الیاف مربوطه»، «ماشین آلات تولید و بسته بندی شیرینی و شکلات»، پاره ای از خدمات و محصولات این نمایشگاه است
شایان ذکر است این همایش 19 آبان ماه سال جاری در هتل پارسیان اوین برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: