تقدیر از برگزیدگان مسابقه انجمن باور در فرهنگسرای سرو:
نشانه جدید انگیزه ای مضاعف برای نیل به افق باور است


برگزیدگان مسابقه نشانه انجمن باور تقدیر شدند. از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی هنری آشنایی هنرمندان با حوزه فعالیت انجمن باور و نشر باورهای زیبا و متعالی در جامعه عنوان شده است.

اخبارچاپ :برگزیدگان مسابقه نشانه انجمن باور طی مراسمی در فرهنگسرای سرو با حضور مسئولان سازمان‌های حمایت کننده، نمایندگان مطبوعات، مسئولان انجمن باور و شرکت‌کنندگان این مسابقه تقدیر شدند.
ترانه میلادی عضو هیات موسس انجمن باور و دبیر مسابقه، اظهار داشت: اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی هنری آشنایی هنرمندان با حوزه فعالیت انجمن باور و نشر باورهای زیبا و متعالی در جامعه است وی افزود: "این مسابقه تلاش برای افزایش مشارکت فرهنگی جوانان به خصوص هنرمندان جوان در فعالیت های فرهنگی اجتماعی از جمله دغدغه هایی بوده است که از ابتدای تاسیس این انجمن بر لزوم آن تاکید داشته ایم و در همین راستا، طراحی نشانه باور در یک فراخوان عمومی به مسابقه گذاشته شد".
عضو هیات موسس نشانه باور تصریح کرد: نشانه جدید انجمن باور دارای هویت مستقل، اما مرتبط و هم راستا با فعالیت های فرهنگی انجمن باور است و در واقع انگیزه ای مضاعف برای نیل به افق باور خواهد بود.
ترانه میلادی خاطرنشان کرد: "نشانه جدید باور همگان را به تامل وامی‌دارد، چرا که مفهوم آن شناخته شده و آشنا است و از این پس با تبیین این نشانه شما نیز با دیدن نقطه ویرگول به یاد باور اندکی تامل خواهید کرد".
در پایان این مراسم پنج طراح شایسته معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد. «میر سجاد حمزه لو»، «زهرا اله وردی»، «رضا جعفری جم»، «مهدی دل دوزی» و «رضوانه مرادی» و «سیدامیر میرمهدی کمجانی» به عنوان طراح نشانه برتر این مسابقه معرفی و جوایزی نیز به آنها اهدا شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: