حمیدرضا شاه‌آبادی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد:
مراحل نگارش و چاپ 156 عنوان کتاب در انتشارات کانون


اتفاقی خجسته است که تولیدات کتاب کانون در سال جاری افزایش پیدا کرده و از سالی 10 یا 12 عنوان به 60 عنوان کتاب رسیده است؛ علاوه بر این رقم، در سال 1389 نیز 96 عنوان کتاب دیگر نیز توسط انتشارات کانون منتشر خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: حمیدرضا شاه‌آبادی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رابطه با برنامه های کانون برای انتشار کتاب اظهار داشت: برنامه‌های کانون برای انتشار رمان ویژه نوجوانان اتفاقی خجسته و قابل اعتنا است چرا که تعداد رمان‌های منتشر شده ویژه این گروه سنی در کشور طی یک سال به طور معمول از 10 یا 12 عنوان فراتر نمی‌رفته لیکن در حال حاضر کانون بیش از 60 عنوان کتاب در دست تولید دارد.
معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: به غیر از این رقم که با حمایت مدیرعامل کانون منتشر می‌شود؛ در سال جاری 96 عنوان کتاب دیگر نیز توسط انتشارات کانون در دست انتشار است.
حمیدرضا شاه‌آبادی تصریح کرد: نگارش و مراحل فنی چاپ این رمان‌ها در سه گروه رمان نوجوان امروز، رمان مذهبی با عنوان «آسمان چه می‌گوید؟» و رمان طنز همچنان ادامه دارد و تعدادی از این کتاب‌ها تا پایان سال در پیش‌خوان کتاب‌فروشی‌ها و کتاب‌خانه‌های کانون قرار می‌گیرد.
وی در ادامه افزود: در حوزه نشر کتاب، «انتشار مجموعه 12 جلدی داستان‌های شاهنامه» با مدیریت افسانه شعبان‌نژاد، «مجموعه‌ی دست‌نامه» برای معرفی تفصیلی تولیدات کانون برای مخاطبان،«مجموعه 16 جلدی تاریخ علم در ایران»، «مجموعه‌ی حیات وحش ایران»، کتاب‌های الکترونیک با شیوه‌ای جدید و کتاب‌های بریل تصویری، از جمله اقدامات کانون است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۹ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: