میهمان ویژه نمایشگاه سرو نقره ای مشخص شد
جنز مولر در خانه هنرمندان ایران


جنز مولر كه به نمایندگی از یک استودیوی طراحی گرافیک آلمانی؛ میهمان ویژه نمایشگاه سرو نقره ای خواهد بود. وی 17 آبان‌ سال جاری در خانه هنرمندان ایران درباره آثارش سخنرانی خواهد كرد

به گزارش اخبارچاپ جنز مولر طراح آلمانی به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه سرو نقره ای به تهران می‌آید.
تهمتن امینیان دبیر نمایشگاه سرو نقره ای ضمن اعلام این خبر گفت:" جنز مولر كه به نمایندگی از یک استودیوی طراحی گرافیک آلمانی در این نمایشگاه حضور دارد، 17 آبان‌ ماه سال جاری ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران درباره آثارش سخنرانی خواهد كرد."
دبیر نمایشگاه سرو نقره ای درباره این نمایشگاه خاطرنشان كرد:" نمایشگاه سرو نقره‌ای نمایشگاه سالانه مخصوص اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیك ایران است كه در 9بخش طراحی نشانه و نشانه‌نوشته،‌ طراحی پوستر، طراحی جلد نشریات (كتاب و مطبوعات)، طراحی صفحه‌آرایی نشریات (كتاب و مطبوعات)، طراحی گرافیك تبلیغات، طراحی بسته‌بندی، طراحی بروشور و كاتالوگ، طراحی الكترونیك و سایر آثار از 16 تا 25 آبان‌ در تمام گالری‌‌های خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود."
وی افزود:" در این نمایشگاه بیشترین آثار را در بخش نشانه و نشانه‌ نوشته، طراحی پوستر و جلد كتاب شاهدیم و كمترین آثار نیز در بخش صفحه‌آرایی نشریات و طراحی الكترونیك ارسال شده است."
تهمتن امینیان همچنین از دو برنامه سخنرانی دیگر هم خبر داد و گفت:" روز سه‌شنبه 18 آبان‌ نژده هوانسیان سخنرانی خواهد داشت با عنوان «دیزاین یا طراحی؟ مساله این است» كه در این سخنرانی نگاهی اجمالی دارد به تفكر دیزاین و افق‌های جدید پیش روی حرفه دیزاین. همچنین روز پنجشنبه 20 آبان‌ نیز مسعود سپهر درباره نشانه‌های شهری سخنرانی با عنوان «چی، كجا، چطور» خواهد داشت. این دو سخنرانی در روزهای یاد شده ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۹ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: