در سومین نمایشگاه كتاب‌های دانشگاهی
هدف تنها معرفی آثار چاپی و کتاب های پر فروش است


كلباسی معتقد است پرفروش‌ترین كتاب‌های انتشارات علمی فرهنگی در سومین نمایشگاه كتاب‌های دانشگاهی، كتاب‌هایی خواهند بود كه استادان به دانشجویان معرفی كرده‌‌اند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه كتاب‌های كاربردی، علی‌اكبر كلباسی، مسوول انتشارات علمی فرهنگی در سومین نمایشگاه كتاب‌های دانشگاهی، پرفروش‌ترین كتاب‌های این انتشارات را كتاب‌هایی دانست كه از طریق دانشگاه‌‌ها و استادان به دانشجویان معرفی می‌شوند.
وی گفت: علاوه بر كتاب‌های معرفی شده دانشگاهی، كتاب‌های «نهج‌البلاغه» ترجمه دكتر شهیدی، «تاریخ تمدن» اثر ویل‌دورانت و «سیری در هنر ایران» اثر آرتور پوپ همواره از پرفروش‌ترین كتاب‌های این انتشارات بوده‌اند.
كلباسی همچنین اظهار داشت: در كنار این سه كتاب و كتاب‌های دانشگاهی، كتاب‌های دیگری چون «شرح مثنوی» دكتر شهیدی، «دیوان صائب تبریزی»، «رساله قشیریه» و «تاریخ الفی» نیز توسط انتشارات علمی فرهنگی در این نمایشگاه شركت خواهند كرد.
نمایشگاه فرهنگی كتاب‌های دانشگاهی كه توسط انجمن فرهنگی ناشران كتاب دانشگاهی و با حمایت و همكاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضایی حدود 2400 متر مربع برگزار خواهد شد، صبح روز 11 آبان‌ماه در محل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب افتتاح می‌شود.
این نمایشگاه كه 250 ناشر دانشگاهی در قالب 180 غرفه در آن شركت می‌كنند، تا 17 آبان ادامه خواهد داشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۹ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: