در آذرماه برگزار خواهد شد:
پنجمین دوره نمایشگاه استانی چاپ و بسته‌بندی مازندران


پنجمین نمایشگاه ماشین‌آلات صنایع چاپ و بسته‌بندی و صنعت تبلیغات و بازاریابی و تجهیزات وابسته به آن مازندران در تاریخ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ، پنجمین نمایشگاه ماشین‌آلات صنایع چاپ و بسته‌بندی و صنعت تبلیغات و بازاریابی و تجهیزات وابسته به آن مازندران در تاریخ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های قائم‌شهر برگزار خواهد شد.
هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه شناساندن پتانسیل‌های تولیدکنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت، برقراری ارتباط مناسب میان محققان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اعلام شده است.
نمایشگاه ماشین‌آلات صنایع چاپ و بسته‌بندی و صنعت تبلیغات و بازاریابی و تجهیزات وابسته، طی ادوار گذشته یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌های استانی کشور محسوب شده است. سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی این نمایشگاه به گونه‌ای است که تاکنون توانسته‌ است بسیاری از فعالان صنایع مربوطه و مرتبط را از استان مازندران و استان‌های همجوار و همسایه به این نمایشگاه جذب نماید.
حجم مبادلات اقتصادی و صنعتی نمایشگاه مازندران بالاترین رقم در میان نمایشگاه‌های استانی صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور بوده است. برای حضور در پنجمین دوره این نمایشگاه نیز تاکنون استقبال مناسبی به عمل آمده است. در حال حاضر بسیاری از فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی و تبلیغات و بازاریابی استان مازندان، گیلان، گلستان و... برای حضور و دریافت غرفه در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۸ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: