نخستین مسابقه پوستر تئاتر در خراسان شمالی برگزار می‌شود
هدف ارتقاء سطح كیفی طراحی پوستر است


نخستین مسابقه پوستر تئاتر در خراسان شمالی برگزار می‌شود. "این مسابقه یکی از محوری ترین برنامه‌های مدنظر در جشنواره تئاتر خراسان شمالی است."

اخبارچاپ به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی: حسن عابدی دبیر پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی اظهار داشت: نخستین مسابقه پوستر تئاتر در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
"این مسابقه یکی از محوری ترین برنامه‌های مدنظر در جشنواره تئاتر خراسان شمالی است."
دبیر پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی تصریح كرد: این مسابقه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی بجنورد برگزار می‌شود؛ و هدف از برگزاری آن را ارتقای سطح کیفی طراحی پوستر و همدلی و همراهی هنرمندان در اجرای آثار نمایشی ارزنده عنوان کرد.
وی به موضوعات این مسابقه اشاره کرد و افزود:" تئاتر برای همه و در واقع مخاطب محوری، طراحی پوستر برای تئاتر آیینی و نیز پوستر نمایش های صحنه ای راه‌ یافته به مرحله استانی پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از موضوعات آثار می‌توان برشمرد."
حسن عابدی تصریح كرد: آخرین مهلت ارسال پوسترها به دبیرخانه جشنواره تئاتر استان را پنجم آبان ماه سال جاری اعلام کرد و خاطرنشان كرد:" آثار رسیده به دبیرخانه استانی در تاریخ 10 آبان مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت."
دبیر پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی بیان كرد:" آثار راه یافته به بخش مسابقه در قالب نمایشگاهی، همزمان با جشنواره استانی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری گلشن شهرستان بجنورد برپا خواهد شد."
وی در خاتمه افزود: "برگزیدگان این مسابقه همزمان با مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی معرفی خواهند شد."
پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی دهم تا چهاردهم آبان سال جاری در بجنورد برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۷ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: