NexPressبه بازار می آید
کداک از افست پیشی می گیرد؟


كداك با دستگاه‌‌های موسوم به NexPressخود از كیفیت افست پیشی می‌گیرد.

كداك دستگاه چاپ دیجیتالی خود با عنوان NexPress را پس از بازبینی با ویژگی‌های جدیدی ارائه كرده است كه گفته می‌شود كیفیت چاپ رنگی آن "از كیفیت افست پیشی می‌گیرد".

به گزارش اخبار چاپ کداک این گروه از دستگاه جدید NexPress مدل‌های SE2500, SE3000 and SE360را به‌عنوان پیش درآمدی بر نمایشگاه  Print 09 شیكاگو به بازار معرفی کرده است.

 در عین حال كداك اعلام كرده است تكنولوژی جوهر افشان Streem كه به آن می‌بالد با نام برند  Kodak Prosper به بازار خواهدآمد.

Prosper  در حال حاضر در نمایندگی‌های كداك در پنج كشور جهان به صورت آزمایشی استفاده می‌شود و  به تازگی آشكار شده است كه Lettershop نخستین كاربر این محصول كداك بوده است.

به گفته مدیران این شرکت، پیشرفته‌ترین دستگاه از این سری یعنی NexPress3600  از اواخر ماه ژوئن در بازار به فروش خواهد رسید.

بنا بر گفته گرگ گرساك، مدیر بازاریابی محصول، ارتقاء این ماشین شامل یك سیستم جدید و هوشمند كالیبراسیون است كه تنها پنج دقیقه زمان لازم خواهد داشت و در عوض حداقل ده هزار تا پانزده هزاردلار سود ناخالص و یا ده تا پانزده درصد سود در صرفه‌جویی نیروی انسانی یا سود افزایش ظرفیت به همراه خواهد داشت.

 مدل‌های SE همچنین دارای تونر تماسی یا مركب خشك است كه برای به دست دادن چاپی یك دست و ماندگار با كیفیت بهتر و ترك‌های كمتر در نظر گرفته شده است.

طراحی جدید بدنه دستگاه كه در آن انحنای بالایی این محصول به نسبت مدل‌های قدیمی‌تر NexPress حذف شده است، به گونه‌ای است كه فضای كوتاه‌تری را نیاز دارد. كاربرهایی كه از مدل‌های كلاس S  دستگاه‌های NexPress و همچنین مدل‌های 2100-plus  و 2500 استفاده می‌كرده‌اند، می‌توانند دستگاه‌های خود را به مدل‌های جدید SE  ارتقا دهند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۸ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم تيرکلیدها : كداك NexPress


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: