سومین نمایشگاه کتاب های تخصصی دانشگاهی
هدف ازگرداوری ناشران بهره مندی کارشناسان از کتاب های دانشگاهی است


هدف از گردآوری ناشران تخصصی كتاب دانشگاهی در كنار یكدیگر، تجهیز كتابخانه‌های مراكز دانشگاهی و بهره‌مندی كارشناسان از جدیدترین كتاب‌های علمی و دانشگاهی است.

اخبارچاپ به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه کتاب های تخصصی دانشگاهی: محمدرضا حاتمی رئیس سومین نمایشگاه كتاب‌های تخصصی دانشگاهی اظهار داشت: نشر دانشگاهی در واقع تبلور اندیشه دانشمندان یك جامعه است كه ما در سومین نمایشگاه كتاب‌های تخصصی دانشگاهی سعی داریم این قشر را با قشر شاغل و كاربردی جامعه پیوند دهیم.
رئیس سومین نمایشگاه تخصصی دانشگاهی تصریح کرد: هدف از گردآوری ناشران تخصصی كتاب دانشگاهی در كنار یكدیگر را تجهیز كتابخانه‌های مراكز دانشگاهی و بهره‌مندی كارشناسان از جدیدترین كتاب‌های علمی و دانشگاهی دانست.

وی با بیان اینكه این نمایشگاه از سه سال پیش هر ساله همزمان با هفته كتاب برگزار می‌شود؛ گفت: این نمایشگاه در آستانه گشایش دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی برپا می‌شود و می‌تواند نیاز مخاطبان را هرساله با به كتاب‌های جدید تامین كند.

محمدرضا حاتمی با بیان اینكه در این نمایشگاه سعی می‌شود جدیدترین كتاب‌ها عرضه شود؛ افزود: امیدواریم كه این نمایشگاه هرساله جدید ترین دستاوردهای علمی مكتوب را برای علاقه‌مندان معرفی و امكان استفاده آن را فراهم كند.

وی مهم‌ترین مخاطبان این نمایشگاه را دانشجویان و استادان دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همانند یك كتابخانه تخصصی با هزاران عنوان از كتاب‌های روز دنیا با آخرین دستاوردهای علمی عمل می‌كند.

رئیس سومین نمایشگاه كتاب‌های دانشگاهی یكی دیگر از كاركردهای این نمایشگاه را اتصال مولفان و مترجمان با دانشجویان ومتخصصان مشاغل عنوان كرد و گفت: در واقع نشر دانشگاهی تبلور اندیشه دانشمندان یك جامعه است كه به رشته تحریر درآمد‌ه‌اند.

سومین نمایشگاه كتاب‌های تخصصی دانشگاهی از سو انجمن فرهنگی ناشران كتاب دانشگاهی با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 تا 17 آبان سال جاری در سالن حجاب كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۷ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: