مترو در پاسخ به شایعه «تبلیغ آبجو در مترو تهران»؛ اعلام کرد:
تبلیغات مترو با مجوز ارشاد چاپ می شوند


شركت بهره‌برداری متروی تهران وحومه تمام طرح‌های تبلیغاتی نصب شده در متروی تهران دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران است

اخبارچاپ: شركت بهره‌برداری متروی تهران وحومه در پاسخ به انتشار مطلبی با عنوان «تبلیغ آبجو در مترو تهران» در یكی از سایت‌های خبری، اعلام كرد: تمام طرح‌های تبلیغاتی نصب شده در متروی تهران دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران است و خبر آن سایت به كلی عاری از حقیقت بوده و تكذیب می‌‌شود.
شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پاسخ به انتشار مطلبی با عنوان«تبلیغ آبجو در مترو تهران» در یكی از سایت‌های خبری در تاریخ -22مهر- سال جاری ،اعلام كرد: نصب هر گونه تبلیغات در متروی تهران توسط شركت‌های تبلیغاتی دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌پذیرد و كلیه طرح‌های تبلیغاتی نصب شده در متروی تهران دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: تبلیغ مذكور بر خلاف ادعای درج شده در خبر آن سایت منحصر به متروی تهران نبوده بلكه در سطح شهر نیز مشاهده می‌شود.
با توجه به مراتب فوق خبر آن سایت كه درصدد القای موارد شبهه‌انگیز در مورد مجموعه متروی تهران است و اخیرا در تعدادی از سایت‌های مشابه و همسو مشاهده می‌شود، به كلی عاری از حقیقت بوده و تكذیب می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۶ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: