حسین فقیرقانع صفت در پی درخواست تعویق انتخابات اتحادیه کشوری :
تمام ظرفیت ها در تهران نیست!!!!


اتحادیه چاپخانه‌داران گیلان، همراه با اتحادیه‌های چاپ قم، اصفهان، شیراز، کرمان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، خواهان به تعویق افتادن زمان انتخابات و تمدید مهلت ثبت‌نام شرکت در انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌ی کشوری چاپ است.
اتحادیه چاپخانه‌داران گیلان، همراه با اتحادیه‌های چاپ قم، اصفهان، شیراز، کرمان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، خواهان به تعویق افتادن زمان انتخابات و تمدید مهلت ثبت‌نام شرکت در انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌ی کشوری چاپ است. حسین فقیر قانع‌صفت، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران گیلان، در گفتگو با اخبار چاپ ضمن اعلام این خبر افزود: همان‌گونه پیشتر نیز اشاره کرده‌ایم، نحوه‌ی اطلاع‌رسانی و خبردهی زمان و شرایط ثبت‌نام انتخابات اتحادیه‌ی کشوری چاپ به گونه‌ای بود که بسیاری از فعالان صنعت چاپ کشور امکان حضور در ترکیب هیات مدیره را پیدا نمی‌کردند.
در نامه‌ی ارسالی اتحادیه‌های استان‌های مذکور، مشخص می‌گردد که بیش از نیمی از فعالان صنفی صنعت چاپ ایران درخصوص اطلاع‌رسانی اطلاعیه وزارت بازرگانی اعتراض داشته و با آن مشکل دارند. از مجموع 12 استان دارای اتحادیه مستقل چاپ، 6 استانی که تمایل به حضور در انتخابات و عضویت در ترکیب هیات مدیره اتحادیه‌ی کشوری چاپ را داشتند، مجال ثبت‌نام و شرکت در انتخابات را پیدا نکرده‌اند.
رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران گیلان در بخش دیگری از این گفتگو، اظهار داشت: به نظر می‌رسد این نحوه‌ی اطلاع‌رسانی یا نتیجه‌ی بی‌توجهی نسبت به مسئله است و یا برخی در پی تغییر مسیر انتخابات و انتصاب بعضی از دوستان و همفکران خود هستند. چرا که در غیر اینصورت باید کلیه فعالان صنفی استان‌های مختلف از شرایط یکسانی برخوردار باشند.
وی در پایان به ایجاد ارتباط میان اتحادیه‌های چاپ استان‌ها و شهرستان‌های مختلف اشاره کرده و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط و تعامل مناسبی میان اتحادیه‌های چاپ در سراسر کشور وجود دارد. به طوری که تنظیم همین نامه نیز نشان‌دهنده‌ی این موضوع است. دوستان و همکاران ما در اتحادیه‌ی مشهد، ضمن تماس با اتحادیه‌ی چاپخانه‌داران گیلان، موضوع را در میان گذاشتند و بنده هم با کمال میل این نامه را امضاء کردم.
در نهایت امیدوارم که ارتباطات و تعاملات میان اتحادیه‌های صنفی صنعت چاپ در سراسر کشور روزبه‌روز بیشتر و کاربردی‌تر شود؛ تا بدین طریق بتوانیم بسیاری از مطالبات صنفی را پاسخ داده و مشکلات واحدهای صنفی تابعه را در نقاط مختلف کشور به حداقل برسانیم.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۶ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: