سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور منتشر کرد:
فراخوان طراحی آرم اتحادیه پایانه های مسافربری


سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در نظر دارد طراحی آرم اتحادیه پایانه های مسافربری شهرداری های کشور را به فراخوان بگذارد.

اخبارچاپ به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در نظر دارد طراحی آرم اتحادیه پایانه های مسافربری شهرداری های کشور را به فراخوان بگذارد. لذا بدین وسیله از کلیه اساتید طراحی آرم، هنرمندان، طراحان گرافیك، دانشجویان و کلیه علاقمندان دعوت به عمل می آید تا طرح مورد نظر خود را با مشخصات عمومی و فنی زیر تا 29 آبان ماه سال جاری به دبیرخانه IT سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور ارسال نمایند.
الف.مشخصات عمومی:1.آرم اتحادیه می بایست بر اصول سادگی، زیبایی و گویایی استوار باشد. 2.از پرداختن به کلیشه های رایج پرهیز شود. 3.پویا باشد،بدان معنا که با گذر زمان همچنان نمایانگر اهداف متعالی اتحادیه باشد. 4.اتحادیه را به عنوان بستر ساز توسعه حمل و نقل پایدار و مطرح نماید. 5. نقش اتحادیه را در توسعه زیربنایی صنعت حمل و نقل مورد تاكید قرار دهد. 6. سازمان در رد یا قبول کلیه پیشنهادها مختار است .
ب.مشخصات فنی: 1.در قطعِ حداقل 4A و با فرمت JPG یا TIFF و با Resolution معادل 300 dpi باشد. 2.قابلیت اجرا در 2و3 بعد و هم چنین به صورت تك رنگ، دو رنگ و چهار رنگ را داشته باشد.
علاقمندان می توانند ایده ها و طرح های خود را جهت به تصویر کشیدن اهداف و ماموریت های اتحادیه به دو صورت پستی و الکترونیکی ارسال نمایند.
هر طراح مجاز است حداكثر 3 طرح پیشنهاد نماید. و طرح های ارسالی به طراحان عودت داده نخواهند شد. پس از داوری آثار توسط اساتید برجسته ی طراحی آرم؛ به نفرات اول تا سوم به ترتیب سه سكه بهار آزادی ، یک سكه بهار آزادی و نیم سکه بهار آزادی به رسم یادبود اهدا می گردد.
شركت كنندگان جهت كسب اطلاعات بیشتر در باب اهداف و ماموریت های اتحادیه و همچنین ویژگی های آن به آدرس اینترنتی اتحادیه به نشانی http://www.terminalsunion.ir مراجعه فرمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۵ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: