جشنواره كتاب نیواینگلند2010 برگزار خواهد کرد
جایزه برترین کتاب سال مشخص می شود


جشنواره كتاب نیواینگلند با برگزاری جایزه برترین كتاب سال در 16 بخش مختلف و قبل از پایان سال 2010 میلادی در ایالت نیواینگلند آمریكا برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از سایت جشنواره کتاب نیوانگلند: جشنواره كتاب نیواینگلند با برگزاری جایزه برترین كتاب سال در 16 بخش مختلف و قبل از پایان سال 2010 میلادی در ایالت نیواینگلند آمریكا برگزار خواهد شد.
در جشنواره امسال ناشران، موسسات فرهنگی و نویسندگان بسیاری می توانند به صورت مستقل آثار منتشر شده خود را در حوزه‌های ادبی، كتاب‌های غیرادبی، كتاب كودك و نوجوان، كتاب علمی-تخیلی، كتاب عكس، كتاب تجاری و كتاب‌های معنوی در این جشنواره شركت دهند. ناشران برای شركت در این جشنواره می‌توانند آثار منتشر شده خود را از سال 2002 به بعد كه به زبان انگلیسی منتشر شده‌ است، به دبیرخانه این جشنواره ارائه نمایند.
به گفته رئیس هیئت داوران این جایزه، با تكمیل فهرست آثار ثبت‌نام شده توسط دبیرخانه جشنواره كتاب نیواینگلند، هئیت داوران کار خود را آغاز؛ و کاندیدای دریافت جایزه کتاب سال را معرفی خواهد کرد.
هیئت داوران این جایزه قرار است تا اولین روز ژانویه 2011 برترین آثار و نویسندگان را در 16 بخش، نام برده به مخاطبان ادبی معرفی نمایند. برندگان این جایزه طی مراسمی رسمی از سوی هئیت داوران در بوستون اعلام و معرفی می شوند.
شایان ذکر است نمایشگاه تازه‌های نشر ناشران نیز همزمان با برگزاری این جشنواره در نیواینگلند برگزار می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۵ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: