روسای اتحادیه چاپخانه داران استان ها اعتراض خود را اعلام کردند
هدف،حذف اتحادیه های شهرستان هاست


نامه ای از اتحادیه مشهد به اتحادیه چاپخانه داران کرمان ارسال شد که طی آن خواستار تمدید مهلت ثبت نام در اتحادیه کشوری بودند؛ در این نامه از روسای اتحادیه های مستقل استانها خواسته شده بود؛ اعتراض خود مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام برای عضویت در اتحادیه کشوری را اعلام نمایند.

محمدرضا موسوی صدری رئیس اتحادیه چاپخانه داران کرمان در گفتگو با خبرنگار اخبارچاپ کرمان اظهار داشت: نامه ای از اتحادیه مشهد به اتحادیه چاپخانه داران کرمان ارسال شد که طی آن خواستار تمدید مهلت ثبت نام در اتحادیه کشوری بودند؛ در این نامه از روسای اتحادیه های مستقل استانها خواسته شده بود؛ اعتراض خود مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام برای عضویت در اتحادیه کشوری را اعلام نمایند.
رئیس اتحادیه چاپخانه داران کرمان تصریح کرد: زمانی که نامه اتحادیه کشوری تنها یک روز به پایان مهلت آن به اتحادیه های شهرستان ها می رسد تنها نشان از یک عمل برنامه ریزی شده دارد. به نظر می رسد اتحادیه تهران و برخی اتحادیه های دیگر قصد حذف اتحادیه های شهرستان ها را دارند.
محمدرضا موسوی صدری خاطرنشان کرد: با ارسال نامه به این شکل برای بیشتر روسای اتحادیه ها علتی جز عدم مهلت برای ثبت نام روسای اتحادیه های استان ها نمی تواند داشته باشد.
وی در پایان افزود: به طبع مسئولین تهران مقصر اصلی هستند. امیدواریم این با تمدید مهلت ثبت نام و رسیدگی به اعتراضات مشکلات را مرتفع نمایند.
 بهناز حسینی

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۵ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: