هشتمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی
ناشران بین المللی به تحریم های سیاسی توجه نکردند


حضور 430 ناشر اروپایی و آمریکایی در هشتمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی نشان از نادیده گرفتن تحریم ها دارد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب‌های كاربردی:علی رغم تحریم‌های برخی از کشورهای اروپایی بر علیه ایران، کتاب های بیش از 430 ناشر اروپایی، آمریکایی و عربی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب‌های كاربردی و دانشگاهی عرضه خواهد شد.
این نمایشگاه امسال همزمان با هجدهمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران 22 تا 25 آبان ماه در مركز آفرینش‌های فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود.
تاكنون 430 ناشر با بیش از 37 هزار عنوان كتاب به زبان‌های لاتین و عربی، حضورشان را از طریق نمایندگان ایرانی خود اعلام كرده‌اند.
این کتاب‌ها در موضوعات مختلفی چون علوم انسانی، فنی ـ مهندسی، پزشکی، هنر و علوم پایه هستند.
نمایش و فروش جدیدترین كتب و منابع علمی و تامین کتاب‌های مورد نیاز پژوهشگران و دانشگاه‌ها و نیز عرضه آثار به زبان اصلی برای مراكز و موسسات علمی و پژوهشی بخشی از اهداف این نمایشگاه به شمار می‌آید.
آثاری كه در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب‌های كاربردی عرضه می‌شوند؛ منتشر شده در سال 2010 و قبل از آن هستند كه با تخفیف 15 تا 50 درصد در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.
شایان ذکر است؛ هشتمین نمایشگاه كتاب‌های كاربردی و دانشگاهی 22 تا 25 آبان ماه سال جاری همزمان با هفدهمین دوره هفته كتاب در مركر آفرینش‌های فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۴ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: