در جشن دویست و پنجاه سالگی مجله «رشد معلم» انجام خواهد گرفت.
حداد عادل، تقدیر از مدیر مسئول و سردبیران


جشن انتشار دویست و پنجاهمین شماره «رشد معلم» با حضور رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد؛ از مدیران مسئول و سردبیران تقدیر به عمل می‌آید.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی انتشارات کمک آموزشی، جشن انتشار دویست و پنجاهمین شماره «رشد معلم» شنبه 24 مهرماه سال جاری با حضور رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر آموزش و پرورش در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
این جشن روز شنبه 24 مهر ماه از ساعت 14 تا 16 در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در آن مدیران مسئول، سردبیران، نویسندگان و چهره‌‌های تأثیرگذار پیشین و فعلی این مجله حضور خواهند داشت.
انتشار مجله «رشد معلم» به سال‌های دور باز می‌‌گردد. پیش از انقلاب این مجله با عنوان «پیک معلم» انتشار می‌یافت و پس از انقلاب به همت روءسای پیشین سازمان و دکترغلامعلی حداد عادل ـ رئیس وقت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با عنوان جدید «رشد معلم» منتشر شد.
دفتر انتشارات کمک آموزشی، این شماره مجله «رشد معلم» را به صورت ویژه چاپ کرده که شامل یکصد و چهار صفحه (شماره های پیشین 48 صفحه بوده) است. همچنین در حاشیه صفحات، صد معلم برجسته معرفی و از آنان تقدیر شده است. در ویژه‌نامه دویست و پنجاهمین شماره از این مجله، گزارشی از روند انتشار مجله طی 28 سال گذشته ارائه و از سردبیران پیشین، مقاله‌هایی به چاپ رسیده است.
در جشنی که به همین مناسبت برگزار می‌شود؛ از مدیران مسئول و سردبیران تقدیر به عمل می‌آید. همچنین در این مراسم فیلمی برای مدعوین به نمایش در می‌آید که حاوی گفت‌وگو با دست‌اندرکاران سال‌های دور و نزدیک این مجله است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۱ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: