راه کار حاجی آخوندیان در ارتباط با رکود بازار کاغذ
تنها راه چاره انتظار است


موقعیت توزیع کالا وجود دارد؛ وحشت از تغییر قیمت ها باعث عدم اطمینان برای معامله شده است. در حال حاضر برای خارج شدن بازار از رکود چاره ای جز انتظار نیست

منصور حاجی آخوندیان رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا در گفتگو با اخبارچاپ اظهار داشت: قدر مسلم موقعیت اقتصادی و سیاسی کشور روی بازار کاغذ نیز تاثیر گذار است با چنین شرایطی باید گفت بازار کاغذ روال عادی را طی می کند.
رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا تصریح کرد: قیمت کاغذ در کشور با قیمت های جهانی فاصله چندانی ندارد و از اردیبهشت ماه سال جاری شاهد 30 درصد تورم هستیم که علت آن بالا رفتن قیمت های جهانی و تورم است.
وی افزود: موقعیت توزیع کالا وجود دارد؛ در واقع عرضه هست تقاضا کم شده است. وحشت از تغییر قیمت ها باعث عدم اطمینان برای معاملات در بازار است. در حال حاضر برای خارج شدن بازار از رکود چاره ای جز انتظار به منظور بازگشت به شرایط جدید وجود ندارد.
منصور حاجی آخوندیان خاطرنشان کرد: قبول نکردن اعتبار اسنادی ایران توسط بانک های دنیا مشکلاتی را برای حمل کالاها ایجاد کرده؛ و معاملات با کشورهای اندونزی، کره و شوروی با رکود مواجه شده است.
رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا بیان کرد: عدم حمایت مسئولین از چهار کارخانه تولید کاغذ کشور باعث کاهش روند فعالیت آنها نسبت به چند دهه گذشته شده است و تنها 25 درصد نیاز کشور را تامین می کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۱ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: