گالری ممیز خانه هنرمندان میزبان هنرمندان تصویرگر
آثار 10 هنرمند در «وجه پنهان»


پنجمین نمایشگاه تصویرسازی گروه دنیای عجیب با عنوان «وجه پنهان» جمعه 23 مهرماه سال جاری در گالری ممیز خانه هنرمندان گشایش می‌یابد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان: پنجمین نمایشگاه تصویرسازی گروه دنیای عجیب جمعه 23 مهرماه سال جاری در گالری ممیز خانه هنرمندان گشایش می‌یابد.
در این نمایشگاه که «وجه پنهان» نام دارد؛ آثاری از «لیدا معتمد»، «گلناز والامعتمد»، «عاطفه شفیعی راد»، «پرستو حقی»، «مرجان مظاهری پور»، «مهشید راقمی»، «نسیم خواجوی»، «عاطفه ملکی جو»، «پگاه کاظمی» و «منصوره محمدی» به نمایش درخواهد آمد.
این نمایشگاه از ساعت 17 روز 23 مهرماه سال جاری در گالری ممیز، خانه هنرمندان آغاز به کار می‌کند و تا 30 مهرماه دایر خواهد بود.
در این نمایشگاه ۶۰ اثر از ۱۰ هنرمند تصویرگر به نمایش گذاشته خواهد شد. تکنیک‌های استفاده شده در آثار به نمایش درآمده اکریلیک، روان نویس، پارچه و چاپ است.
گروه دنیای عجیب هر ساله اقدام به برگزاری نمایشگاه تصویرسازی می‌کند و هدف از به نمایش گذاشتن آثار معرفی هنر تصویرگری و معرفی تصویرگران جوان است.
این نمایشگاه پنجمین تجربه این گروه هنری است. نمایشگاه های پیشین این گروه در گالری آریا، فرهنگسرای نیاوران، گالری ارسباران، گالری لاله بوده است. از سال آینده برای برگزاری این نمایشگاه‌ها فراخوانی منتشر خواهد شد تا تمام علاقه مندان به هنر تصویرسازی و همچنین هنرمندان تصویرگر بتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰تا ۲۰ (به جز روزهای جمعه و پنجشنبه ۱۴ تا ۲۰) به خیابان طالقانی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۰ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: