در پی تاخیر و تعویق چندباره ساخت شهرک چاپ
کاسه صبر علما و مراجع نیز لبریز شد


با تاکیدات مقامات کشوری و استانی و همچنین پیگیری و اهتمام علما و مراجع تقلید قم که در پیام حضرت ایت الله مکارم شیرازی در آغاز عملیات اجرایی بیان گردید تا عملیا ت اجرایی این شهرک در سال 87 آغاز گردد

به گزارش اخبار چاپ ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم بر ضرورت کوتاه شدن زمان انجام پروژه های اجرایی در شهرک صنعتی چاپ و نشر تاکید کرد.
شرکت شهرکهای صنعتی استان قم ؛ مهندس جعفر فرشچی در جمع مدیران و مشاوران و پیمانکاران مرتبط با شهرک صنعتی چاپ و نشر قم با اعلام این مطلب اظهار داشت: از سالها قبل بحث احداث شهرک چاپ و نشر با توجه به جایگاه و اصالت قم مطرح بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تا چند سال قبل هیچ گونه اقدام عملی و اجرایی در راستای احداث این شهرک صورت نگرفته و تمام بحث‌ها در سطح گفتار باقی مانده بود توضیح داد: خوشبختانه با تاکیدات مقامات کشوری و استانی و همچنین پیگیری و اهتمام علما و مراجع تقلید قم ـ که در پیام حضرت ایت الله مکارم شیرازی در آغاز عملیات اجرایی بیان گردید ـ عملیا ت اجرایی این شهرک در سال 87 آغاز گردد.
مهندس فرشچی با بیان اینکه دغدغه شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم احداث هرچه سریع تر این شهرک و واگذاری ان به متقاضیان مربوطه می باشد، گفت: در دیدارهایی که با علما و مراجع تقلید و بخش خصوصی داشتیم همگی دلسوزان صنعت چاپ قم در انتظار و اماده دریافت زمین می باشند و از خارج استان و حتی از کشورهای اسلامی در خواستهایی داشته و داریم .

وی دو هدف عمده ساماندهی صنوف وابسته به چاپ و نشرو نشر معارف دینی و مذهبی را از مهمترین برنامه‌های مدنظر دانست و خاطر نشان کرد:شرکت شهرکهای صنعتی استان قم از همان ابتدای کار با تشکیل کارگروهی متشکل از مقامات مربوطه در وزارت ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد قم و تعدادی از مدیران چاپخانه های استان تشکیل و روند کار پیگیری گردید.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم یاد اور شد: در انتخاب مشاور برای این شهرک حساسیت زیادی ،به خرج دادیم و خوشبختانه طرح بدست امده دارای قابلیتها و ویژگیهای خوبی است که پیمانکاران لازم است با همان حساسیت شرکت، کار را دنبال کنند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر چندین پیمانکار در چندین جبهه مختلف و در راستای هرچه سریعتر اماده شدن این شهرک برای واگزاری به متقاضیان در حال انجام است ولی شرکت شهرک های صنعتی استان قم باز هم به این وضع قانع و راضی نیست و اعتقاد دارد که بیش از این می توان در کارها تسریع نمود و ما این انتظار و توقع را داریم که با ید انجام شود.
مهندس فرشچی ادامه داد: شرکت شهرکها تمام بسترهای لازم برای کار کیفی و سریع را در اختیار پیمانکاران قرار داده است و بدنبال این حسن نیت نیز می خواهد طوری برنامه ریزی و اجرا صورت گیرد که ضمن انجام کار در کوتاه ترین زمان پروژه ایی در خور شان قم انجام شود.
وی اولویت کار پیمانکاران را آماده سازی ورودی ،میادین شهرک و خیابان اصلی عنوان کرد که مقدمه ایی برای انجام پروژه های بزرگتری است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۰ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: