دستاورد دیگر غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت
امضاء تفاهم نامه با نمایشگاه های بین المللی


برگزاری جلسات پربار و مشاركتهای نمایشگاهی در قالب تفاهم نامه با نمایندگان سایر نمایشگاه های حاضر در نمایشگاه فرانكفورت دستاورد دیگر غرفه ایران است.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی: بهمن دری معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعزام تیم كارشناس برای بررسی وضعیت غرفه ایران و اعلام گزارش روزانه به معاونت امور فرهنگی خبر داد. و افزود:بنابر اطلاعات رسیده غرفه كتاب ایران در نمایشگاه فرانكفورت از استقبال چشمگیر و پرشوری برخوردار بوده است.
معاون امور فرهنگی تصریح کرد: بازی های سنتی كودكان ایرانی در غرفه كشورمان بعنوان بخش جنبی برنامه های فرهنگی این غرفه است؛ اجرای این بازی ها و همچنین اهدای بسته های فرهنگی در قالب لوح های فشرده و اقلام تبلیغاتی نشر كتاب ایران، برای كودكان و همراهان آنها و سایر بازدید كنندگان بسیار جذاب بوده و مورد توجه قرار گرفته است.
بهمن دری خاطرنشان کرد: طراحی غرفه ایران با نمادهای سنتی و بومی و ملی كشورمان از دیگر جاذبه های این غرفه به شمار می آید. كه مورد توجه بازدید كنندگان قرارگرفته است؛ و باعث تمایز غرفه ایران نسبت به سایر غرفه ها شده است.
وی همچنین از برگزاری جلسات پربار و مشاركتهای نمایشگاهی در قالب تفاهم نامه با نمایندگان سایر نمایشگاه های حاضر در نمایشگاه فرانكفورت خبر داد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۹ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: