در راستای سیاست های حمایتی معاون امور فرهنگی اجرا می شود:
اعزام ناشران به نمایشگاه های کتاب برون مرزی


بهمن دری در راستای سیاست‌های حمایتی خود از فعالیت‌های فرهنگی در عرصه نشر كشور، بویژه توسعه نشر دینی، از برنامه‌های انجام شده در استان قم حمایت می‌كند.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی :بهمن دری معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های حمایتی خود از فعالیت‌های فرهنگی در عرصه نشر كشور، با هدف گسترش فرهنگ كتابخوانی و بویژه توسعه نشر دینی از برنامه‌های انجام شده در استان قم حمایت می‌كند.
معاون امور فرهنگی تصریح کرد: حمایت‌های معاونت در قالب، كمك به انتشار آثار ارزشمند به زبان فارسی و عربی بویژه در حوزه دین، انجام فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات كتاب و راه‌اندازی سایت تخصصی كتاب های منتشره در حوزه دین، اهدای بن كارت كتاب به طلاب و دانشجویان حوزه‌های علمیه قم، برگزاری جشنواره‌های ملی فرهنگی، هنری، مشاركت در توزیع تازه‌های كتاب استان و برگزاری نمایشگاه‌های كتاب صورت می‌گیرد.
وی همچنین از اهدای كتاب به مدارس استان قم، حمایت از مجامع ادبی و فرهنگی، اعزام ناشران و اهل قلم به خارج از كشور برای شركت در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و سمینارهای اسلامی، تأمین كتاب و تجهیز كتابخانه‌های خارج از كشور و كتابخانه‌های مناطق مرزی و انتخاب و خرید كتاب از ناشران به‌عنوان سایر حمایت‌های این معاونت از فعالیت‌های فرهنگی استان قم نام برد.
بهمن دری افزود: ‌از سال 87 تا شهریور ماه سال جاری بیش از یك میلیون و یكصد هزار عنوان كتاب از ناشران استان خریداری شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۹ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: