محمدرضا پورمعین دبیر نخستین دوره مسابقات بین المللی چاپ مصحف شریف :
160اثر به دبیرخانه مسابقات چاپ مصحف شریف


دبیر نخستین دوره مسابقات بین المللی چاپ مصحف شریف گفت: تاكنون بیش از 160 اثر از سوی ناشران كشورهای آلمان و سوریه و ناشران داخلی به دبیرخانه این مسابقات ارسال شده است.

اخبار چاپ محمدرضا پورمعین دبیر نخستین دوره مسابقات بین المللی چاپ مصحف شریف 'افزود: با توجه به این كه در غرفه مسابقه بین المللی چاپ مصحف شریف در نمایشگاه كتاب فرانكفورت، اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گرفته و ارتباطات مناسب از طریق رایزنی‌های فرهنگی 50 كشور با ناشران بین‌المللی برقرار شده و همچنین ارسال فراخوان این مسابقات به ناشران داخلی و بین‌المللی، پیش‌بینی می‌شود آثار ارسال شده تا پیش از پایان مهلت ذكر شده، به بیش از حد انتظار برسد.
به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری ایرنا وی اضافه كرد :در كمتر از سه هفته پس از ارسال فراخوان، بیش از 150 اثر از ناشران داخلی و 7 اثر از ناشران كشورهایسوریه دریافت كرده ایم و پیش بینی می كنیم تا پیش از پایان مهلت شركت در مسابقه، 500 اثر از داخل كشور و 60 اثر نیز از خارج از كشور دریافت كنیم.
مهلت دریافت آثار نخستین دوره مسابقات بین‌المللی چاپ مصحف شریف تا 25 آبان است و با توجه به محدودیت زمان داوری، امكان تمدید آن وجود ندارد.
ارسال شد این مسابقات، از 11 تا 20 آبان جاری در تهران برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۹ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: