راه یافتگان به بخش نمایشگاهی مسابقه انجمن باور انتخاب شدند
50 اثر به بخش نمایشگاهی راه یافت


آثار راه یافته به مرحله داوری مورد بررسی قرار گرفته و 50 اثر به بخش نمایشگاهی این مسابقه راه یافت. یک اثر به عنوان اثر برتر و 5 طراح به عنوان طراح برگزیده انتخاب شدند که در روز 27 مهرماه سال جاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی انجمن باور: داوری نشانه های انجمن باور به پایان رسید. ترانه میلادی دبیر مسابقه طراحی نشانه باور ضمن تشکر و قدردانی از استقبال بی نظیر هنرمندان و شرکت کنندگان از فراخوان مسابقه طراحی نشانه باور گزارش دبیرخانه را به شرح ذیل اعلام نمود:
تعداد شرکت کنندگان در مسابقه طراحی نشانه باور 240 نفر اعلام و 480 اثر، مجموع آثار ارائه شده به این مسابقه است که از این تعداد 395 اثر، پذیرفته شده است و در نهایت 300 اثر به بخش داوری راه یافته است.
آثار راه یافته به مرحله داوری، توسط هیات داوران «ایرج میرزا علیخانی»، «داریوش مختاری»، «حمیدرضا رحمانی»، «آرش سلطانعلی» و «مهدی صادقی» مورد بررسی قرار گرفته و 50 اثر به بخش نمایشگاهی این مسابقه راه یافت.
گفتنی است یک اثر به عنوان اثر برتر و 5 طراح به عنوان طراح برگزیده توسط هیئت داوران انتخاب شدند که در روز 27 مهرماه سال جاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.نمایشگاه آثار برگزیده از 24 مهرماه تا 29 مهرماه سال جاری در محل نگارخانه فرهنگسرای سرو دایر می باشد.
شایان ذکر است اسامی شرکت کنندگانی که آثار آنها به بخش نمایشگاهی مسابقه راه یافته است 20 مهرماه از طریق وب سایت باور لوگو اعلام خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۸ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: