به مناسبت روز جهانی کودک: نمایشگاه معرفی فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان استان تهران برگزار می شود
تصویرگران کتاب کودک ، زیر نگاه منتقدان کوچک


کودکان و نوجوانان در قالب برنامه‌های جشنواره روز جهانی کودک و یک هفته با کانون از نزدیک با نویسندگان و تصویرگران کتاب‌های کودک و نوجوان آشنا می‌شوند و ضمن گفت و گو با آن‌ها درباره آثار نویسندگان اظهار نظر می‌کنند.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان استان تهران: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به مناسبت روز جهانی کودک جشنواره یک هفته با کانون را برگزار می نماید. در همین راستا برنامه‌های متنوعی چون برپایی نمایشگاه آثار و تولیدات کانون، قصه‌گویی، شعرخوانی، بازدید از 5 بیمارستان که کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری‌های خاص در آن بستری هستند، برپایی کارگاه‌های پویانمایی، نمایش خلاق، بازی و سرگرمی را تدارک دیده است.
محسن فضلی مشاور فرهنگی مدیرعامل و مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با اعلام این مطلب گفت: 600 کودک عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون در برنامه‌‌های نخستین روز جشنواره روز جهانی کودک شرکت کرده اند؛ و از 35 کودک و نوجوان برگزیده که در مسابقه‌های بین‌المللی در حوزه هنر و ادبیات موفق به کسب افتخار شده‌اند تقدیر به عمل آمد.
مشاور فرهنگی مدیرعامل و مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران تصریح کرد: در مدت برگزاری جشنواره یک هفته با کانون، ظرفیت‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در فضایی به وسعت 1500 متر با تشکیل غرفه‌های مختلف معرفی خواهد شد. کودکان و نوجوانان در قالب برنامه‌های جشنواره روز جهانی کودک و یک هفته با کانون از نزدیک با نویسندگان و تصویرگران کتاب‌های کودک و نوجوان آشنا می‌شوند و ضمن گفت و گو با آن‌ها درباره آثار نویسندگان اظهار نظر می‌کنند.
وی افزود: برنامه گام به گام تا اندیشه که در مدت برنامه‌ یک هفته با کانون اجرا می‌شود؛ به دنبال ایجاد یک نگاه فلسفی در میان کودکان است. این برنامه در پی 3 سال مطالعه و تحقیق و یک سال اجرای آزمایشی در 30 کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. برنامه گام به گام تا اندیشه در 20 کانون تهران و 10 کانون استان اجرا شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۷ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: